• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΛΟΓΡΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 17 Φεβρουαρίου 2014, 23:17

    «7. Ακίνητα Ο.Τ. που έχουν πρόσωπο επί κεντρικών οδών (πλάτους > 30 μ.) για τα οποία από τα υφιστάμενα εγκεκριμένα σχέδια χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού προβλέπεται η χρήση αμιγούς κατοικίας από τη δημοσίευση του παρόντος λαμβάνουν τις χρήσεις της γενικής κατοικίας.» Όταν αναφέρεστε σε κεντρικές οδούς καλύτερα να μη γίνεται αναφορά στο πλάτος του δρόμου(καθώς πλήθος κεντρικών οδών είναι ακόμα και 16 μέτρα). Αρκεί ο χαρακτηρισμός που προσδιορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα μελέτη από την οποία προσδιορίζονται και οι χρήσεις. «3. Κατά τον χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό κατά τις διατάξεις του παρόντος υποχρεωτικά επιτρέπονται όλες οι χρήσεις που προβλέπονται για κάθε γενική κατηγορία που επιλέγεται με την έγκριση των σχεδίων , όπως αυτές περιγράφονται στα προηγούμενα άρθρα.» Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι εφόσον γίνεται μία προσπάθεια εναρμόνισης των νόμων με τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί και θέλουμε να βελτιώσουμε την επιχειρηματικότητα, θα ήταν ωφέλιμο οι εξαιρέσεις που υπάρχουν στις γενικές κατηγορίες στα υπάρχοντα διατάγματα να καταργούνται ή να δοθεί ένα μέγιστο χρονικό διάστημα στους δήμους να εναρμονιστούν με τις νέες διατάξεις (κάνοντας τις απαραίτητες μελέτες και διαδικασίες) το οποίο αν παρέλθει τότε θα έχουμε κατάργηση των εξαιρέσεων και πάλι.