• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΟΥΔΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' | 20 Φεβρουαρίου 2014, 23:39

    1. Επί των παρ. 1.(α)& 7, όπως φαίνεται διατηρούνται οι διατάξεις του άρθρου 24 του Ν.2508/1997, άρα δεν καταργείται πλήρως όπως αναφέρεται στην παρ. 1 του άρθρου 20 του ν/σχ. Προτείνω να διατηρηθούν εν ισχύει οι διατάξεις του άρθρου 24, και κατά συνέπεια οι παράγραφοι 3 και 4 του ΑΡΘΡΟΥ 1 του Ν.2508/1997, για μια πενταετία από εγκρίσεως του νέου υπό διαβούλευση νόμου για οικοδομικούς Συνεταιρισμούς που είτε δεν έχουν υποβάλει ακόμη τα απαιτούμενα δικαιολογητικά λόγω καθυστέρησης τους από τις αντίστοιχες Δημόσιες αρχές (Δασικές Αρχές, Αρχαιολογηκές κλπ. είτε τα είχαν υποβάλλει αλλά λόγω καθυστέρησης του ΥΠΕΚΑ παρήλθε η πενταετία που απαιτείτο μέχρι την έγκριση της Πολεοδομικής μελέτης και θα πρέπει να επαναεκδοθούν και να επαναυποβληθούν.... 2. Όσον αφορά Άρθρο 4, παρ.5γ, το ποσοστό των κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων 50% προς τους ΟΤΑ είναι εξαιρετικά υψηλό και σε συνδυασμό με την παραχώρηση 50%, σε συνεισφορά γης προς το δημόσιο αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ιδιοκτησία να χάνει (50% + 25%)= 75%!!!! Προτείνω δραστική μείωση τουλάχιστον στους κοινόχρηστους με max το 30%, καθώς στους Συνεταιρισμούς μένει μόνο το 25% για οικοδόμηση!!! 3. Αναφορικά με τον ΣΔ μικρότερο του 0,6 και την ελάχιστη αρτιότητα των 500 τμ, αυτά θα πρέπει να καθορίζονται και αναλόγως της διατιθέμενης έκτασης προς πολεοδόμησης του Συνεταιρισμού, μετά τις υπερβολικές παροχές σε γη προς το Δημόσιο ως παράγραφο 2 ανωτέρω και προτείνω να εφαρμόζονται ανά περίπτωση οι όροι και οι περιορισμοί δόμησης του ΆΡΘΡΟΥ 19 του ΠΔ 93/87, όπου υπάρχει και διάκριση μεταξύ των Αστικών και των Παραθεριστικών Οικοδομικών Συνεταιρισμών που δεν αναφέρεται στον νόμο.