• Σχόλιο του χρήστη 'Ντόντος Παναγιώτης' | 9 Μαρτίου 2014, 13:34

    Στην υποπερίπτωση ιβ της παρ. 2 δίνεται η δυνατότητα ορισμού, από τον Γ.Γ. Απ. Διοικ., ενός υδροληπτικού έργου ως μικρής παροχής για το οποίο δεν απαιτείται άδεια εκτέλεσης έργου ή/και χρήσης νερού και υπάρχει και παραπομπή στην παρ. 3 του αρθ. 11 του ν. 3199/2003. Καταρχήν το παραπάνω άρθρο λέει για επιπρόσθετες προϋποθέσεις για έκδοση άδειας και όχι για δυνατότητα απαλλαγής από άδεια ενός υδροληπτικού έργου. Άρα μήπως η ΚΥΑ αντιβαίνει στο νόμο; Κατά δεύτερον αν καθοριστεί κάποιο όριο κάτω από το οποίο δεν απαιτείται άδεια εκτέλεσης έργου πως θα μπορεί π.χ. να επέμβει η Αστυνομία σε μια παράνομη γεώτρηση αν ο ιδιοκτήτης επικαλεστεί ότι η γεώτρηση θα είναι μικρής παροχής. Ή αν πράγματι είναι μικρής παροχής πως θα αποφύγει ο ιδιοκτήτης τραβήγματα με πιθανές καταγγελίες από γείτονες, καθυστερήσεις και ταλαιπωρίες στα τμήματα για εξηγήσεις; Ή αν πράγματι υπάρξει υδροληψία μικρής αρχικής παροχής, ποιος και πως θα ελέγχει τις πραγματικά αντλούμενες ποσότητες αφού δεν θα υπάρχει έστω το στοιχειώδες όπως π.χ. υδρόμετρο; Θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να θεσμοθετηθεί και να εφαρμοσθεί κάτι ανάλογο με τους ενεργειακούς επιθεωρητές όπως π.χ. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑ που να είναι αρμόδιος για την αδειοδότηση ΚΑΙ λειτουργία του εκάστοτε έργου.