• Σχόλιο του χρήστη 'Κ ΛΟΥΚΕΡΗΣ' | 11 Μαΐου 2014, 17:30

    1. Το Τ.Χ.Σ να καλύπτει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το σύνολο της έκτασης του καλλικρατικού Δήμου. Διαφορετικά επαφίεται στην εκάστοτε Δημοτική αρχή να επιλέγει την εκπόνηση μελέτης μιας/δυο κ.λ.π δημοτικών ενοτήτων ,αφήνοντας μετέωρη και αχαρτογράφητη μιαν άλλη πιθανόν δημοτική ενότητα η τμήμα γης ,με προφανείς τις αρνητικές οικονομικές,κοινωνικές και αναπτυξιακές συνέπειες για την υπολειπόμενη ενότητα και το συμφέρον και των εκεί πολιτών -ιδιοκτητών γης. Τι νόημα έχει η δυνατότητα αποσπασματικού χωροταξικού σχεδιασμού από τον οικείο Δήμο; Αρκετά έχουμε υποφέρει από επιλεκτικές πολιτικές γης ορισμένων Δημοτικών Αρχών!!. 2. Οι "περιοχές ελέγχου χρήσεων γης " -παρ.1.3.4 - καλύτερα να μετονομασθούν σε" Περιοχές ελεγχόμενων Χωροταξικών Χρήσεων". 3.Η κίνηση διαδικασίας σύνταξης Τ.Χ.Σ να γίνεται ΜΟΝΟ από τον οικείο Δήμο-γιατί να επεμβαίνει τοπικά το ΥΠΕΚΑ;;- και να τίθεται σαφής και σγκεκριμένη προθεσμία όχι πάνω απο 6 μηνες από την ψήφιση λ.χ του σχεδίου νόμου,αφού άλλωστε πιο κάτω θα προβλέπεται ανα 3ΕΤΙΑ και ΟΧΙ ανά 5ΕΤΙΑ-παρ.1.10- η περιοδική του αναθεώρηση. Διαφορετικά κανένας Δήμος δεν θα νοιώσει την ¨υποχρέωση" να χαράξει άμεσα ενιαία πολιτική γης στην περιοχή του και όλο και θα βρίσκονται "νομοθετικά ασαφή παράθυρα" για παρεκκλίσεις,που θα ταλαιπωρούν τον πολίτη και τους εμπλεκόμενους φορείς. 4.Η γνώμη των όμορων δήμων να μην απαιτείται γιατί διαφορετικά θα καθυστερείται σημαντικά η διαδικασία σύνταξης Τ.Χ.Σ. 5. Ομοίως και διαδικασία σύνταξης Ε.Χ.Σ να γίνεται απο τον οικείο Δήμο με έγκριση του από την οικεία περιφέρεια. 6.Τα Τ.Χ.Σ μπορούν να τροποποιούν επουσιώδεις- να αναφέρονται συγκεκριμένα και όχι αόριστα για να μην υπάρξει καταστρατήγηση , με τον ίδιο ως άνω τρόπο έγκρισης .Να συγκεκριμενοποιηθούν επίσης οι φορείς ανάπτυξης/διοίκησης;; μιας περιοχής που θα εκφέρουν σύμφωνη;; γνώμη.