• Παρ.2: Αναφέρεται ότι «Εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, τα ΣΕΔ … υποβάλλουν στον ΕΟΑΝ επιχειρησιακό σχέδιο μείωσης του ειδικού αποθεματικού σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 1, το οποίο περιλαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την αξιοποίηση του ειδικού αποθεματικού για τους σκοπούς του ΣΕΔ.» Προτείνουμε στα πλαίσια της μείωσης του ειδικού αποθεματικού των ΣΕΔ, το επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησής του να περιλαμβάνει ρητά υποχρεωτική επιδότηση προς τις εταιρείες ανακύκλωσης που είναι συμβεβλημένες με το κάθε ΣΕΔ, στο πνεύμα της αιτιολογικής έκθεσης του σχεδίου νόμου, σύμφωνα με την οποία στόχος είναι η «… σημαντική τόνωση της αγοράς σε μια περίοδο που η πρόσβαση σε κεφάλαια εξακολουθεί να είναι περιορισμένη για τον ιδιωτικό τομέα». Με τον τρόπο αυτό δε θα συνεχίσει να μεταβιβάζεται το κόστος ανακύκλωσης από τους κατά τον νόμο υπόχρεους παραγωγούς ή εισαγωγείς στις εταιρείες ανακύκλωσης. Το ύψος της επιδότησης αυτής πρέπει να έχει άμεση συσχέτιση με την χρηματιστηριακή τιμή των μετάλλων και το κόστος ανακύκλωσης των αποβλήτων, το οποίο από το 2008 έχει καταστεί ασύμφορο λόγω της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης που οδήγησε στην πτώση των τιμών των μετάλλων με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους των εταιρειών ανακύκλωσης.