• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Χατζηλαζάρου (Οικονομολόγος)' | 7 Δεκεμβρίου 2014, 13:05

    Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι, σε διάφορες κατηγορίες αποβλήτων, οι δηλούμενες ποσότητες στα ΣΕΔ είναι μικρότερες (έως αρκετά μικρότερες) από τις εθνικές ποσότητες που υπολογίζει το ΥΠΕΧΩΔΕ και δηλώνει στην Ε.Ε. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι, λόγω της ανωτέρω περιγραφομένης καταστάσεως, τα ΣΕΔ εισπράττουν χρηματικές ποσότητες για μικρότερες (έως αρκετά μικρότερες) ποσότητες, από αυτές που διατίθενται στην ελληνική αγορά. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι δεν μπορεί η Πολιτεία να απαιτεί από τα ΣΕΔ να συλλέγουν ποσότητες για τις οποίες δεν εισπράττουν χρηματική εισφορά, ώστε να οργανώσουν την ανακύκλωση του αποβλήτου, αφού είναι υποχρέωση της Πολιτείας και του ΕΟΑΝ να μην υπάρχει εισφοροδιαφυγή. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι για να παταχθεί η εισφοροδιαφυγή θα πρέπει να λειτουργήσει το Μητρώο παραγωγων αποβλήτων, ώστε να υπάρξει η βάση δεδομένων όλων των υποχρέων σε καταβολή χρηματικής εισφοράς ανακύκλωσης. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να κριθεί και να αξιολογηθεί από τον Αξιότιμο κύριο Υπουργό, εάν για την έναρξη ισχύος της διατάξεως για τον επιμερισμό του εθνικού ποσοτικού στόχου σε κάθε ΣΕΔ, που είναι απολύτως λογικό, θα πρέπει να προβλεφθεί μεταβατική διάταξη, περίπου 12 μηνών, ώστε ο ΕΟΑΝ να επιτελέσει το έργο του και να περιορίσει την εισφοροδιαφυγή, έστω και 14 χρόνια μετά την έναρξη ισχύος του ν.2939 του 2001 ;