• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Χατζηλαζάρου (Οικονομολόγος)' | 7 Δεκεμβρίου 2014, 13:55

    Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο έλεγχος του διοικητικού κόστους στα ΣΕΔ είναι απολύτως θεμιτός, αφού τα ΣΕΔ δεν είναι απλές ιδιωτικές εταιρείες, αλλά ανώνυμες εταιρείες που έχουν πολλά προνόμια και ειδικά καθεστώτα. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα ΣΕΔ εισπράττουν χρηματικές εισφορές από τους υποχρέους και άρα από τους καταναλωτές, για να προβούν στην ανακύκλωση των αποβλήτων και όχι για να μοιράζουν παχυλούς μισθούς στα στελέχη τους. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο ορισμός ενός μέγιστου ποσοστού, αλλά με δυνατότητα μόνιμης παρέκκλισης με απόφαση του Γενικού Διευθυντού (άραγε που υπάρχει το ΔΣ του ΕΟΑΝ ;), αναιρεί το στόχο της ρύθμισης. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο ορισμός ενός μέγιστου ποσοστού, αλλά με δυνατότητα μόνιμης παρέκκλισης με απόφαση του Γενικού Διευθυντού (άραγε που υπάρχει το ΔΣ του ΕΟΑΝ ;), με αιτιολόγηση περί ανάγκης μείωσης του ειδικού αποθεματικού του ΣΕΔ, μπορεί να οδηγήσει στο καθεστώς του μοιράσματος του αποθεματικού στα στελέχη του ΣΕΔ και όχι για να προωθηθεί η ανακύκλωση των αποβλήτων, που αποτελεί τον αποκλειστικό λόγο είσπραξης των εισφορών. Σε αυτό το Άρθρο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο προσδιορισμός ενός μέγιστου ορίου, χωρίς τη διατύπωση σαφούς χρονικού ορίζοντα προσαρμογής, που δεν θα πρέπει να ξεπερνά την οικονομική χρήση από 1.1.2015 έως 31.12.2015, αναιρεί το στόχο της ρύθμισης.