• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΛΑΜΟΥΤΣΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ' | 10 Ιουνίου 2015, 13:39

     ΚΔΑΥ. Θεωρούμε σημαντική, για την εξοικονόμηση πόρων, την πρόβλεψη (σελ.51) της ανάπτυξης ή επέκτασης της δυναμικότητας των υφιστάμενων ΚΔΑΥ. Θεωρούμε όμως επίσης σημαντικό να προβλεφθεί , ως προαπαιτούμενο για την ίδρυση νέου ΚΔΑΥ, υποχρέωση απόδειξης της αδυναμίας του υπάρχοντος να προσφέρει της απαιτούμενες υπηρεσίες ποσοτικά και ποιοτικά ώστε να τεκμηριώνεται η αναγκαιότητα της νέας εγκατάστασης .  ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΕΣΔΑ. 1) Θεωρούμε χρήσιμη την έκδοση οδηγού για την αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ, κατ’ αντιστοιχία με αυτόν του παραρτήματος του ΕΣΔΑ για τα Τοπικά δημοτικά Σχέδια. Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθεί η υποβολή για έγκριση τεράστιων θεωρητικών κειμένων που τις περισσότερες φορές αποφεύγουν την ουσιαστική αντιμετώπιση των καίριων ζητημάτων και τα οποία είναι αδύνατον να ελεγχθούν και να εγκριθούν στα στενά χρονικά πλαίσια που προβλέπει ο ΕΣΔΑ. 2) Προβλέπεται αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ εντός τριμήνου (μέχρι 15-9-2015) και σύνταξη των Τοπικών Δημοτικών Σχεδίων εντός πενταμήνου. Στο παράρτημα (σελ. 113) προβλέπεται να περιληφθούν στην αναθεώρηση του ΠΕΣΔΑ οι αναγκαίοι ΧΥΤΥ. Θεωρούμε ότι πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές ποιος είναι αρμόδιος για τον καθορισμό των αναγκαίων υποδομών σε επίπεδο ομάδας Δήμων (ΠΕΣΔΑ ή Τοπικό Δημοτικό Σχέδιο) για να μην υπάρχουν παρανοήσεις ως προς την αρμοδιότητα και εκ τούτου προκληθούν καθυστερήσεις και άλλα προβλήματα στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των έργων.  ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ. Θεωρούμε χρήσιμη μια σαφέστερη διατύπωση για τους δύο τελευταίους δείκτες της σελίδας 105 του ΕΣΔΑ ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτή η διαφορά τους και ο σκοπός τους.  Η καταληκτική ημερομηνία που ορίζεται για την επίτευξη του στόχου στη διαχείριση ΟΤΚΖ (01-01-2015 σελ. 37) μάλλον πρέπει να διορθωθεί.