• Άρθρο 7[ τροπ. Αρθρ. 24] Η ίδρυση και λειτουργία του ΕΟΕΔΣΑΠ θεσπίστηκε με το Π.Δ. 99/ 2008. Ήδη σήμερα με την ίδρυση και λειτουργία αυτόνομου Υπουργείου Περιβάλλοντος, η παράλληλη λειτουργία Οργανισμού, συνεπάγεται αφενός μεν αυξημένο κόστος για τον Έλληνα καταναλωτή, αφετέρου υπάρχει ο κίνδυνος έκδοσης αντιφατικών αποφάσεων και η σύγκρουση αρμοδιοτήτων. Η πρόταση μας είναι ότι παρέλκει η ίδρυση και λειτουργία του Οργανισμού αυτού. Το Γραφείο Εναλλακτικής Διαχείρισης μπορεί να στελεχωθεί κατά ανάλογο τρόπο με το απαραίτητο επιστημονικό προσωπικό, και να λειτουργήσει άψογα την εναλλακτική διαχείριση υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της Πολιτείας. Σε κάθε περίπτωση η παρακράτηση ποσοστού 3% υπέρ του ΕΟΕΔΣΑΠ κρίνεται υπερβολική, όπως αντίστοιχα και η ειδική πρόσθετη αμοιβή η οποία θα χορηγείται στους υπαλλήλους, κρίνεται καταχρηστική, γιατί προέρχεται και επιβαρύνει ανεπίτρεπτα τον Έλληνα καταναλωτή, δεδομένου ότι προέρχεται από την χρηματική εισφορά, η οποία «μετακυλίεται» στον καταναλωτή. Συνεπώς είναι αρκετή η απόδοση ποσοστού 1% επί των ετήσιων χρηματικών εισφορών και προτείνουμε όπως : α] Τα συστήματα έχουν δικαίωμα αναγραφής στα παραστατικά που εκδίδουν προς τους υπόχρεους διαχειριστές της ενδεικτικής περιγραφής «Το παρόν παραστατικό επιβαρύνεται με τέλος 1% υπέρ ΕΟΕΔΣΑΠ σύμφωνα με το νόμο …». β] Τυχόν αναγκαίες μελέτες για τους σκοπούς του ΕΟΕΔΣΑΠ μπορούν να εκπονούνται από τα αντίστοιχα συστήματα, κατόπιν σχετικού αιτήματος. γ] Για την λειτουργία του Οργανισμού πρέπει να καταρτίζεται ετήσιος προϋπολογισμός που θα εγκρίνεται από το Δ.Σ. του. Αντίστοιχα με την επιβολή αυτού της εισφοράς, οι προϋπολογισμού των Συστημάτων θα χρειασθεί να αναθεωρηθούν.