• Σχόλιο του χρήστη 'Δημ. Φλάσκος' | 27 Σεπτεμβρίου 2016, 04:30

    Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αναθεωρήσεων του παρόντος άρθρου 51 (εκτός απο τις περιπτώσεις όπου ρητά αναφέρεται το αντίθετο), προκύπτει ότι δεν επιβάλλεται η διακοπή των εργασιών. Αυτό το άρθρο κινείται λοιπόν σε "πνεύμα" ανάλογο των άρθρων 48-49-50 όπου βλέπουμε ότι είναι δυνατή η έναρξη των εργασιών πριν απο την χορήγηση (άρθρο 50) της οικοδομικής άδειας και πριν καν τον έλεγχο της (άρθρο 49) απλώς και μόνο με την υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και στοιχείων (άρθρο 48) τα οποία αναφέρονται στο άρθρο 50 και μεταξύ των οποίων εμπεριέχονται οι εγκρίσεις Σ.Α. και πιθανές άλλες… Εδώ όμως βρίσκεται η διαφορά (ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ..), δηλ. πριν τη χορήγηση του αριθμού αδείας και άρα πριν την έναρξη εργασιών, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΟΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ. Όμως στην παρακάτω περίπτωση της παρ. 3. Του άρθρου 51: «3. Αν τροποποιηθούν διαγράμματα ή αρχιτεκτονική μελέτη, ή μεταβληθούν ριζικά οι λοιπές μελέτες, ή αν απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς, η προέγκριση και η οικοδομική άδεια αναθεωρούνται μέσα στο χρόνο ισχύος τους.», μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι υπάγεται (και) η περίπτωση όπου με την αναθεώρηση ζητείται προσθήκη. Τι θα συμβεί λοιπόν αν συνεχιζομένων των εργασιών υπάρξει «εμπλοκή» σε κάποια από τις απαιτούμενες νέες εγκρίσεις, όπως για παράδειγμα αυτής του Σ.Α.; Σκεφτείτε ότι το Σ.Α. ενδέχεται να ζητήσει την τροποποίηση της μελέτης, που θα αφορά τμήμα κατασκευασμένο!! Ισως πρέπει λοιπόν να επανεξετάσετε τις περιπτώσεις εκείνες όπου θα πρέπει να επιβάλλεται η διακοπή των εργασιών μέχρι την ολοκλήρωση της αναθεώρησης, πρωτίστως για λόγους προστασίας του πολίτη.