• Σχόλιο του χρήστη 'Δημ. Φλάσκος' | 6 Οκτωβρίου 2016, 06:50

    Αναφορικά με τη παρ. 4: Οπως έχει επισημανθεί σε αρκετά σχόλια που προηγήθηκαν είναι σκόπιμη η δημιουργία περισσοτέρων κλιμακίων για λόγους αναλογικότητας και δικαιοσύνης. Μία πιθανή αναμόρφωση της παρ.4, θα μπορούσε ίσως, ως αντιστάθμισμα, να περιλαμβάνει και αύξηση του μικρότερου συντελεστή (15%) προκειμένου να επιτευχθεί μία "ισορροπία", λόγω της δημιουργίας νέων κλιμακίων με συντελεστές μικρότερους των 60% και 80%. Οπως έχει επισημανθεί σε σχόλια άλλου άρθρου, η απόδειξη του χρόνου κατασκευής (με τον τρόπο που έχει επιλεγεί να γίνεται) παρουσιάζει μεγάλα "κενά", λόγω της υφιστάμενης ανεπαρκούς, για το σκοπό αυτό, αεροφωτογράφησης πολλών περιοχών της Χώρας. Το αποτέλεσμα είναι: η αδυναμία, σε αρκετές περιπτώσεις απόδειξης του πραγματικού χρόνου κατασκευής. Αποτέλεσμα του τελευταίου είναι να μετατίθενται πλασματικά οι χρόνοι κατασκευής και να μεταπίπτουν, άδικα, απο το ένα κλιμάκιο στο επόμενο. Σε ανάλογες περιπτώσεις όμως, ο συντελεστής παλαιότητας αντί 15% λαμβάνεται 60%, η αντί για 60% πάμε στο 80%, η αντι για 80% στο 100%. Η δημιουργία λοιπόν περισσότερων κλιμακίων, με τους αντίστοιχους συντελεστές τους, πέραν της βελτίωσης ως προς την αναλογικότητα θα συμβάλλει στην άμβλυνση των παραπάνω αδικιών. Σχετικό είναι το απο 4 Οκτωβρίου 2016 σχόλιο μου, για το άρθρο 70, στο οποίο προτείνεται ένας εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης, του ιδίου παραπάνω προβλήματος.