• §5 Σε αυτό τον τρόπο υπολογισμού προτείνουμε να συμπεριληφθούν και οι αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις από βοηθητική σε κύρια υπό την προϋπόθεση ότι δεν επέρχεται υπέρβαση δόμησης. Αντίθετα η αλλαγή χρήσης από κύρια σε βοηθητική προτείνουμε να μη θεωρείται ως αυθαιρεσία. §8γ Τα 2 οικοδομικά τετράγωνα από τη θάλασσα προφανώς αναφέρονται σε παραθαλάσσιους οικισμούς με εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο. Επομένως η διάταξη αυτή δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε οικόπεδα κοντά στη θάλασσα εντός οικισμών χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο καθώς και σε γήπεδα εκτός σχεδίου κοντά στη θάλασσα. Για αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να θεσπιστούν κάποιες αποστάσεις. §10 Δεν μπορεί να κοστολογείται με τον ίδιο τρόπο η κατάργηση θέσης στάθμευσης με την αλλαγή της θέσης της. Πρότασή μας είναι η αλλαγή της θέσης στάθμευσης να μη θεωρείται αυθαιρεσία. §11 Επειδή η σύνταξη αναλυτικού προϋπολογισμού για την υπέρβαση ύψους είναι δυσχερής έως αδύνατη προτείνουμε για τις περιπτώσεις υπέρβασης ύψους οικοδομικής άδειας χωρίς υπέρβαση ύψους περιοχής να καθιερωθεί ως ύψος προστίμου το παράβολο των 250€. §13 Πως είναι δυνατόν να καλυφθούν οι στεγαστικές ανάγκες όταν υπάρχει δικαίωμα πλήρους κυριότητας σε οικόπεδο αδόμητο; Η συγκεκριμένη πρόβλεψη πρέπει να καταργηθεί καθώς δεν υπάρχει κτίσμα για να καλυφθούν οι στεγαστικές ανάγκες. Επίσης πρέπει να αποσαφηνιστεί πότε θεωρείται ότι ικανοποιούνται οι στεγαστικές ανάγκες. Δηλαδή να διευκρινιστεί αν η σύγκριση για το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που αντιστοιχεί στους ενοίκους πραγματοποιείται στο σύνολο των κατοικιών της ακίνητης περιουσίας τους ή σε κάθε κατοικία, ξεχωριστά.