• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 29 Ιανουαρίου 2010, 15:40

    Tελικως εχουμε πολλοι ξεφυγει απο το κεντρικό μας θέμα και εχουμε, λανθασμένα, αναγει την διαβουλευση σε αντιπαράθεση ΑΕΙ ΑΤΕΙ. Προτείνω λοιπόν: 1) Ας επικεντρωθούμε ολοι σε ουσιαστικές προτάσεις για το κοινό καλό και οχι προς το συμφέρον της όποιας συντεχνιακής ομάδας. 2) Σωστά πολλοι συναδελφοι προτεινουν το μη διαχωρισμό-ιεράρχηση Διπλωματούχων-Πτυχιουχων αλλά την απόκτηση της ιδιότητας του Επιθεωρητή με βάση μεταπτυχιακές ή προπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο. Π.χ. ειναι αδιανόητο ενας απόφοιτος ΤΕΙ Ενεργειακής Τεχνολογιας να υπερσκελίζεται απο απόφοιτο ΑΕΙ Τοπογραφίας. 3) Πρέπει να καταλάβει επιτέλους η κυβέρνηση ότι το ΤΕΕ δεν ειναι κατ'αποκλειστικότητα επιστημονικός συμβουλος του κράτους ούτε νομιμοποιείται στην απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων. 4) Η προϋπηρεσία σε αμφότερους πτυχιούχους-διπλωματούχους , εκτός και εαν έχουν σπουδές που έχουν ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ με την ενέργεια, θεωρώ ότι πρέπει να είναι επιβεβλημένη όσο και εαν νεοι συνάδελφοι διαμαρτύρονται. 5) ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ 6) Εν τέλη οι τοποθετήσεις του "συνάδελφου..." ηλ/γου μηχ/κου με τις εξισώσεις Navier-Stokes θεωρούνται απο την πλειοψηφία τουλαχιστον...αφελείς και παραπέμπουν σε τραγελαφικές καταστάσεις του τύπου "ελατε να τις μετρήσουμε να δουμε ποια ειναι ποιο μεγάλη.." (η γνώση εννοώ). Βέβαια αυτό ίσως απορρέει και απο το προφανές νεαρό της ηλικίας σου όμως συνάδελφε, μή θέλοντας να σε προσβάλω, εαν δεν θελεις να εκθέσεις τον εαυτό σου ξανα, μην προσπαθείς να προβάλεις τον εαυτό σου ή τους συναδέλφους σου με παρόμοια αφελή παραδείγματα. Φιλική συμβουλή.