• Σχόλιο του χρήστη 'Διονύσιος Βολάνης' | 20 Δεκεμβρίου 2017, 10:34

    Στο κεφάλαιο Δ΄αναφέρεται στο προσωπικό του Οργανισμού. Πέραν του γιγαντισμού που ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει,τόσο σε κεντρικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο μπορούμε να διαπιστώσουμε ποικιλία σχέσεων εργασίας στα α.16-20. Στην Κ.Υ.,θα απασχολούνται 368 υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδ.δικ.αορ.χρόνου,12 με έμμισθη εντολή (α.16) στις Π.Υ. 582 με το ίδιο καθεστώς ιδ.δικ.αορ.χρόνου (α.17) με εξαίρεση τις υποπερ.ββ΄ και γγ΄ της παρ.2 που αναφέρει, 86 Προϊστάμενοι κι Αναπληρωτές με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου (α.18) ,ενώ το πρώην προσωπικό της ΕΚΧΑ τοποθετείται σε προσωποπαγείς θέσεις με σχέση εργασίας ιδ.δικ.αορ.χρόνου, το προσωπικό των εμμίσθων σε 113 οργανικές θέσεις και το προσωπικό των αμίσθων υποθηκοφυλακείων σε 716 προσωποπαγείς θέσεις αορίστου χρόνου. Πως είναι δυνατόν εργαζόμενοι που θα έχουν ιεραρχικά την ίδια θέση στη δομή ενός οργανισμού αλλά με διαφορετικό καθεστώς εργασίας να αποδώσουν εξ΄ίσου ικανοποιητικά ? Απορία επίσης προκαλεί πως κατά την επιλογή των Προϊσταμένων είτε Κ.Γ. είτε Υποκαταστημάτων δεν συνυπολογίζεται η προηγούμενη εμπειρία από ανάλογες θέσεις ,αλλά θεωρείται γενικά ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για κάθε νόμιμη συνέπεια. Επίσης δεν ζητείται η γνώμη από τους κατά τόπο εμπλεκόμενους επαγγελματίες και ειδικότερα από ένα εκπρόσωπο του τοπικού Δικηγορικού Συλλόγου ,του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου και του Τ.Ε.Ε Τα δύο τελευταία μέλη να έχουν έδρα τον οικείο νομό. Έτσι θα εξασφαλίζονταν ένα κριτήριο αξιολόγησης και συνεπώς αξιοπιστίας στην πλήρωση τόσο κρισίμων θέσεων.