• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΑΜΙΣΘΩΝ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ' | 20 Δεκεμβρίου 2017, 14:07

    Το άρθρο 37 προβλέπει στην παράγραφο 6 ακριβώς και ποιος θα είναι ο πρώτος Γενικός Διευθυντής του υπό ίδρυση φορέα – φυσικά μέλος της ισόβιας ομάδας της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.». Αυτό συνεπώς θα είναι και το πρόσωπο που θα κάνει χρήση των υπηρεσιών του «γραφείου δημοσίων σχέσεων» του υπό ίδρυση φορέα, κατά τις προβλέψεις του άρθρου 12. Η πρόβλεψη των υπηρεσιακών και πειθαρχικών συμβουλίων του υπαλληλικού κώδικα στην παρ. 9 μεταφέρουν ολοσχερώς το κλίμα δημοσιοϋπαλληλίας των συνήθων δημοσίων υπηρεσιών. Αντιθέτως, οι δικαστικοί υπάλληλοι στα έμμισθα υποθηκοφυλακεία υπάγονται σε δικαστικά υπηρεσιακά συμβούλια που αποτελούνται κατά πλειοψηφία από δικαστικούς λειτουργούς. Τούτο είναι βασικό συστατικό της ιδιότητας του δικαστικού υπαλλήλου και της διαφορετικής υφής των υπηρεσιακών του καθηκόντων σε σχέση με αυτά του απλού δημοσίου υπαλλήλου, αφού η Δικαστική Εξουσία έχει πλήρη υπηρεσιακό και πειθαρχικό έλεγχο επί του δικαστικού υπαλλήλου. Δυστυχώς το μοντέλο αυτό δεν μπορεί, όπως είναι φυσικό, να εφαρμοστεί σε μη δικαστικό δημόσιο φορέα, με αποτέλεσμα η υπηρεσιακή πειθαρχία να είναι πλημμελής και πάντως πολύ χαμηλότερη από το βαθμό πειθαρχίας των σημερινών εμμίσθων υποθηκοφυλακείων. Στα δε άμισθα, η χρήση του διευθυντικού δικαιώματος διασφαλίζει ομοίως την πειθαρχία και την ακριβή εκτέλεση της υπεύθυνης δημόσιας υπηρεσίας. Στον υπό ίδρυση φορέα θα υπάρχει κατά πώς φαίνεται ο συνήθης ωχαδελφισμός των δημοσίων υπηρεσιών.