• Διαφωνούμε απόλυτα με τα όρια των ζωνών προστασίας οικοσυστημικών υπηρεσιών και αγροτικών δραστηριοτήτων (ΑΔ), τα οποία προσδιορίζονται κατά τρόπο που δεν βασίζεται σε κάποια συγκεκριμένη επιστημονική θεμελίωση, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης Αθηνών. Δημιουργείται το παράδοξο, κατά μήκος μια σχεδιασμένης και υφιστάμενης πλέον εθνικής οδού με κρίσιμη υπερτοπική σημασία, ως στοιχείο της Εγνατίας Οδού και του ΠΑΘΕ και που αποδεδειγμένα δέχεται ένα σημαντικότατο κυκλοφοριακό φορτίο, που άλλωστε ήταν και ο στόχος του σχεδιασμού και της κατασκευής, να προσδιορίζονται ριζικά διαφορετικές χρήσεις γης στα ανάντι της και τα κατάντι της. Τούτο, εκτός των άλλων, επιφέρει και σημαντικές διακρίσεις στην αποτίμηση της αξίας των γηπέδων ένθεν κακείθεν της εθνικής οδού, παρεμποδίζει ουσιαστικά τις οικονομικές λειτουργίες που καλείται να επιτελέσει ένα τέτοιο σημαντικό έργο και δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιληπτό πως αυτή η οριοθέτηση συμβάλει στην καλύτερη προστασία του οικοσυστήματος. Με έγγραφό του προς τον τότε Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων της 20ης Απριλίου 2000, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης είχε ταχθεί υπέρ του προσδιορισμού της προστατευόμενης περιοχής σε ένα εύρος τριών χιλιομέτρων από την ακτογραμμή, ενώ παράλληλα υποστήριζε την περιβαλλοντική ανάπλαση της σχηματισθείσας λιμνοθάλασσας του Καλοχωρίου, ούτως ώστε να προστατευθεί η ασφάλεια και η δημόσια υγεία των κατοίκων και των εργαζομένων στην περιοχή.