• Σχόλιο του χρήστη 'Φ.Βρεττού' | 8 Ιανουαρίου 2019, 11:44

    Άρθρο 10 παρ.1: Η αποτελεσματικότητα των δράσεων εποπτείας του άρθου 10 του σχεδίου νόμου είναι αμφισβητήσιμη. Η χρήση νέων τεχνολογικών μέσων (τηλεπισκόπηση κλπ.) αναφέρεται ήδη στον πρώτο νόμο αυθαιρέτων 4014/2011 (βλ. άρθ.28 σχετικά με την ειδική υπηρεσία κατεδαφίσεων) ενώ μέχρι σήμερα εκκρεμεί η υ.α. για τη ρύθμιση της διαδικτυακής ψηφιακής πλατφόρμας ορθοφωτοχαρτών του άρθρου 85 του ν.4495/2017 μέσω της οποίας θα γίνεται ο εντοπισμός νέων αυθαιρέτων σύμφωνα με το σχέδιο νόμου. Άρθρο 10 παρ.2: Η διατύπωση περιορίζει την αρμοδιότητα ελέγχου των δασικών υπηρεσιών, καθώς δεν αναφέρει την περίπτωση της παραγράφου 4 του άρθρου 3του ν.998/79 σχετικά με τις κηρυγμένες δασωτέες ή αναδασωτέες εκτάσεις. Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου αφαιρώντας τη σχετική αναφορά ως εξής: «Τα κατά τόπο αρμόδια δασαρχεία και τα τοπικά και περιφερειακά παρατηρητήρια του άρθρου 2 του ν. 4495/2017 προβαίνουν σε ελέγχους ανά τρίμηνο με χρήση κάθε πρόσφορου μέσου (αυτοψίες, drones κλπ) για τον εντοπισμό παλαιών και νέων αυθαίρετων κατασκευών σε δάση, δασικές εκτάσεις και εκτάσεις του άρθρου 3 του ν. 998/1979.» Άρθρο 10 παρ.3: Κατ’ αναλογία με τα παραπάνω, προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου.