• Σχόλιο του χρήστη 'Θάνος Τουρτούρας' | 29 Νοεμβρίου 2019, 13:00

    Διαβάζουμε στο κείμενο του σχεδίου πως: "...το υψηλό αρχικό κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων συνιστά το σημαντικότερο πρόβλημα για την προώθησή της, γεγονός που έχει παρασύρει και τη βιωσιμότητα των απαιτούμενων υποδομών φόρτισης." ΔΙΑΦΩΝΩ. Αναφέρεται σε υψηλό "αρχικό κόστος" των ηλεκτρικών οχημάτων. Σωστό. Είναι όντως υψηλό. Στη συνέχεια όμως, ένα ηλεκτρικό όχημα έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ οικονομία στη χρήση του. Αυτό το γεγονός όμως είναι κάτι που προς το παρόν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ, καθώς λόγο ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ στη χώρα, είναι δύσκολη η χρήση ενός ηλεκτρικού οχήματος σε πολλές περιπτώσεις. Τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα στη διαδρομή Ιωάννινα - Κοζάνη, καθώς μεγάλο μέρος της Εγνατίας Οδού στην περιοχή βρίσκεται σε περιοχή Natura. Η εκτίμησή μου είναι πως θα πρέπει να θεσμοθετηθεί η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ των διαχειριστών των αυτοκινητοδρόμων να τοποθετήσουν σταθμούς ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ στους Σ.Ε.Α. των αυτοκινητοδρόμων. Σε περίπτωση αδυναμίας ή κωλυσιεργίας από πλευράς του διαχειριστή, θα έπρεπε να προχωρεί η τοποθέτηση των ταχυφορτιστών με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ, και στη συνέχεια να χρεώνεται το σύνολο των υλικών και εργασιών στον διαχειριστή του αυτοκινητόδρομου. Σε αυτοκινητόδρομους που διαχειρίζονται από το κράτος (όπως για παράδειγμα η Εγνατία Οδός, αν δεν κάνω λάθος), θα πρέπει η τοποθέτηση ταχυφορτιστών να γίνει επίσης από το κράτος, δηλαδή από τον ΔΕΔΔΗΕ. ΔΕΝ μπορούμε να περιμένουμε εξάπλωση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα, όταν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να ταξιδέψει κανείς με ένα τέτοιο όχημα απροβλημάτιστα! Στην Ευρώπη, υπάρχει ταχυφορτιστής κάθε το πολύ 100km, αυτή είναι η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.