• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Παπαγιαννοπουλος' | 16 Δεκεμβρίου 2019, 00:42

    Σχετικά με την απολιγνιτοποιηση των μονάδων της ΔΕΗ θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει διαδικασία μετατροπής σε φυσικο αεριο το λιγότερο και όχι να κλείσουν εντελώς. Η διαδικασία μετατροπής τους θα έχει και την απαίτηση δημιουργίας δικτύου διασύνδεσης με τους κεντρικούς αγωγούς με αποτέλεσμα να υπάρχει δυνατότητα επιπλέον πρόβλεψης για διασύνδεση και άλλων πελατών σε κοντινά υποδικτυα. Σχετικά με τα ΠΠ5.3 και ΠΠ5.5 και όσον αφορά το Φυσικό Αεριο θα πρέπει να διευρυνθεί και αναπτυχθεί το δίκτυο συνδέσεων ΦΑ σε όλες τις περιοχές τις χώρας ώστε εκτός της χρήσης του στις ενεργειακές μονάδες να επωφεληθούν και άλλες περιπτώσεις όπως της ΔΕΠΑ και του δικτύου πρατηρίων φυσικού αερίου κίνησης CNG. Είναι απαράδεκτο σε ολόκληρη την Πελοπόννησο αλλά και άλλα μέρη της Ελλάδας να μην έχει αναπτυχθεί δίκτυο, πόσο μάλλον όταν ο κεντρικός αγωγός έχει ήδη κατασκευαστεί ως και το εργοστάσιο της ΔΕΗ στην Μεγαλόπολη. Ολόκληρη περιφέρεια και δεν υπάρχει ένα πρατήριο CNG, αυτός είναι και ένας λόγος που τα ποσοστά πωλησεων αυτοκινήτων CNG είναι σε μονοψήφιο νούμερο.η αδυναμία κίνησης σε όλη την επικράτεια λόγω έλλειψης δυνατότητας ανεφοδιασμού. Θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα διευκόλυνσης και επιτάχυνσης διαδικασιών αδειοδότησης και ελέγχου αιτήσεων πρατηρίων. Η εξολοκλήρου απενεργοποίηση μονάδων λιγνιτικης ενέργειας και προσπάθεια κάλυψης του ποσοστού ηλεκτροπαραγωγής του μόνο από ΑΠΕ μεσοπροθεσμα θα δημιουργούσε πρόβλημα μιας και πολύ σύντομα με τους υπολογισμούς που κάνετε σχετικά με την ανάπτυξη της ηλεκτροκινησης θα δημιουργούσε ελλειμα ενέργειας με πιθανότερο αποτέλεσμα την εισαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από γειτονικές χώρες και φυσικά θα επηρεάσει τους μηχανισμούς υπολογισμού του ισοζυγίου του ΑΕΠ της χώρας. Αν υπολογίζετε σε κυκλοφορία το 30% του στόλου των αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά τότε και οι ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθούν αντιστοίχως. Αν υπήρχε όμως ένα αρκετά πιο ανεπτυγμενο δίκτυο πρατηρίων CNG σε περισσότερα μέρη της χώρας τότε το ποσοστό αύξησης ετησιων πωλήσεων αυτοκινήτων CNG θα εκτινασοταν σε πολλαπλάσια νούμερα από ότι το φετινό 2,5% συμβαλωντας έτσι θετικά οικονομικά και στην ζωή του Έλληνα που έχει απωλεσει μεγάλο ποσοστό από την αγοραστική του ικανότητα.το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι σχεδόν διπλάσιο του κόστους ενός οχήματος CNG με την διαφορά όμως ότι το ηλεκτρικό στο κόστος κίνησης είναι το πολύ 10% οικονομικότερο του CNG, επίσης στο θέμα όμως των ρύπων στην ουσία τα ηλεκτροκίνητα δεν είναι μηδενικά μιας και οι τύποι δεν εξαγωνται στο αυτοκίνητο αλλά στο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που θα παρέχει την ενέργεια κίνησης του, άρα δεν έχουμε καμία βελτίωση στο θέμα ρύπων.