• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Χουρμουζιάδης' | 9 Μαρτίου 2020, 11:24

    Αγαπητοί, Αναφορικά με το Αρ. 2 Επιτάχυνση διαδικασιών έκδοσης ΑΕΠΟ θα ήθελα να επισημάνω πως το σημαντικό δεν είναι η μείωση ή συμπίεση των χρονοδιαγραμμάτων αλλά η τήρηση αυτών, ώστε ο Φορέας του Έργου να μπορεί να προγραμματίσει τις επόμενες ενέργειες αυτού. Επιπλέον, σημειώνονται τα ακόλουθα: 1. Ο αριθμός ημερών, προφανώς, αναφέρεται σε εργάσιμες ημέρες. Καλό θα ήταν να αναφερθεί. 2. Η αποστολή του φακέλου ΠΠΠΑ απαιτεί 2 ημέρες ενώ της ΜΠΕ 1. Δεδομένου ότι όλη η διαδικασία γίνεται μέσω του ΗΠΜ και είναι παρόμοια, το εύλογο θα ήταν να απαιτείται ίδια διάρκεια. 3. Στο αρχικό κείμενο του 4014/2011 προβλεπόταν και διαδικασία Σύνταξης Απόφασης ΠΠΠΑ (Αρ. 3, παρ. 2, εδ. α. (στστ)) ή ΑΕΠΟ (Αρ. 3, παρ. 2, εδ. β. (στστ)). Θεωρώ ότι ο νομοθέτης θα πρέπει να προβλέψει και στην αναθεώρηση μια τέτοια διαδικασία. 4. Η σημαντική διαφορά μεταξύ των χρονικών περιορισμών επέρχεται στη διάρκεια της διαδικασίας συλλογής γνωμοδοτήσεων και της αξιολόγησης αυτών. Ειδικά για την διαδικασία της ΜΠΕ, και συνυπολογίζοντας: a. το φόρτο εργασίας των υπηρεσιών, b. τον όγκο πληροφορίας κάποιων μελετών, και c. την εμπλοκή υπηρεσιών οι οποίες πολλές φορές ζητούν γνωμοδότηση ιεραρχικώς κατώτερων υπηρεσιών/ τμημάτων θεωρώ πως η περίοδος που δίνεται στους ενδιαφερόμενους για γνωμοδότηση είναι οριακή. Διαδικασία 4014/2011 Σχέδιο Νόμου ΠΠΠΑ ΜΠΕ ΠΠΠΑ ΜΠΕ Έλεγχος Πληρότητας 10 15 5 5 Διαβίβαση Φακέλου 2 2 2 1 Συλλογή Γνωμοδοτήσεων 30 45 30 30 Αξιολόγηση και Στάθμιση γνωμοδοτήσεων 20 20 20 30 Σύνταξη Απόφασης 20 25 Ν/Α Ν/Α