• Σχόλιο του χρήστη 'Ι.ΜΑΧΑΙΡΑΣ' | 13 Μαρτίου 2020, 15:47

    Στο άρθρο 6 επιχειρείται η αναμόρφωση συγκρότησης των συμβουλίων περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Η συγκρότηση των συμβουλίων θεωρείται προβληματική κυρίως για τους εξής λόγους: 1. Δεν συμμετέχει ο Γενικός Δ/ντής Περιβαλλοντικής Πολιτικής στη δικαιοδοσία του οποίου υπάγεται η Δ/νση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης. 2. Δεν αναφέρεται ποια υπηρεσία εισηγείται τα θέματα στο ΚΕΣΠΑ. 3. Δεν γίνεται αναφορά στις ρυθμίσεις που έχει επιβάλλει ο ν. 4635 / 2019 για ΚΕΣΠΑ ή ΠΕΣΠΑ. 4. Η πολυδαίδαλη διαδικασία των γνωμοδοτήσεων υπηρεσιών και φορέων, υποκείμενων των Γενικών Δ/ντών, είναι χρονοβόρα και οι χρόνοι που προτείνονται τόσο για την απόκριση του ΚΕΣΠΑ ή του ΠΕΣΠΑ όσο και για την πρόταση του Γενικού Δ/ντή που καλείται ενώπιον των συμβουλίων θα είναι αναποτελεσματική. 5. Δεν υπάρχει πρόβλεψη για εισήγηση του Γενικού Δ/ντού στα συμβούλια όταν υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις - γνωμοδοτήσεις υποκείμενων Δ/νσεων του. 6. Δεν πρέπει να καταργηθεί η περ. γ της παραγράφου 1 του άρθρου 13 γιατί αναφέρεται στο αντικείμενο του ΚΕΣΠΑ το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στις αντικρουόμενες απόψεις αλλά ρυθμίζει και θέματα του άρθρου 9 του ν. 4014/2011. Στις προτεινόμενες τροποποιήσεις δεν αναφέρεται το αντικείμενο ττων ΚΕΣΠΑ ή του ΠΕΣΠΑ. 7. Σύμφωνα με την προηγούμενο σχόλιο θα πρέπει να αναδιαμορφωθεί και το άρθρο 9 του ν. 4014/2011 και είναι σαφής η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης υφιστάμενων δραστηριοτήτων που στερούνται περιβαλλοντικής αδειοδότησης και ενδεχόμενα να στερούνται και άλλων αναγκαίων αδειών όπως δόμησης, έγκρισης λειτουργίας κλπ. Μια πολύ καλή προσέγγιση θα ήταν η διαδικασία αυτή να γίνεται με την εφαρμογή της παραγράφου 15 του άρθρου 20 στην συνέχεια με εφαρμογή της παραγράφου 9 του άρθρου 2 του ν.4014/2011 και τελικά με τη σύμφωνη γνώμη του ΚΕΣΠΑ ή του ΠΕΣΠΑ να αδειοδοτείται η δραστηριότητα.