• Σχόλιο του χρήστη 'Βενετης Λαμπρος' | 17 Μαρτίου 2020, 02:12

    Απο τα άρθρα 2,3 και 4 του νομοσχεδίου φαίνεται η προσπάθεια να επιταχυνθούν οι απαράδεκτα αργές σήμερα διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης των έργων Α1 και Α2 κατηγορίας, αλλά αυτό επιχειρείται αποκλειστικά σχεδόν με την σύμπτυξη σταδίων και συντόμευση των προθεσμιών η την μετάθεση της έκδοσης ΑΕΠΟ σε ανώτερο κλιμάκιο οπως ο ΓΓ του ΥΠΕΝ (άρθρο 2,παρ.β.εε του νομ/δίου). Ομως καμία μείωση του χρόνου των διαφόρων σταδίων χωρίς τον απαιτούμενο έλεγχο δεν πρόκειται, όπως έχει δείξει η πράξη,να οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα. Πρόταση μας είναι να γραφεί ρητά στον νόμο, όσο και εαν αυτό είναι αυτονόητο από τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα,ότι υπεύθυνος αλλά και υπόλογος για την τήρηση η μη τήρηση των προθεσμιών είναι ο Διευθυντής εκάστης υπηρεσίας και κυρίως της αδειοδοτούσας. Στο σημείο αυτό θα είθελα να υπενθυμίσω οτι με τον ν4635/2019 "Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις"σχετικά με τις ΑΕΠΟ στο άρθρο13 του ν4608/2016 προστέθηκε παράγραφος 7 με το εξής κείμενο: "7.Η άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας της παρ.1 ή η μη εμπρόθεσμη αποστολή από τις περιφερειακές η άλλες υπηρεσίες προς την αρμόδια αδειοδοτούσα αρχή εγκρίσεων, εισηγήσεων η γνωμοδοτήσεων σύμφωνα μετην παρ. 4 συνιστά επιβαρυντική περίσταση κατά τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 109 του ν.3528/2007 για την επιβολή πειθαρχικής ποινής τόσο στον αρμόδιο υπάλληλο όσο και στον προϊστάμενο της εκάστοτε αδειοδοτικής η γνωμοδοτικής υπηρεσίας, ο οποίος ορίζεται εκ του νόμου ως το καθ ύλην αρμόδιο όργανο για την υλοποίηση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τον παρόντα νόμο."