• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΑΣΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ' | 17 Μαρτίου 2020, 10:09

    Προτείνουμε η παράγραφος 2 του άρθρου 48 Να αποτελούν στοιχεία του δασικού χάρτη και άλλες διοικητικές πράξεις Υπουργείων, Νομαρχιών, Ο.Τ.Α, Δημοσίων Οργανισμών, που εκδόθηκαν πριν τις 11-6-1975 και παραμένουν ισχυρές καθόσον δεν έχουν ακυρωθεί ή ανακληθεί, και οδηγούν σε νόμιμη μεταβολή του δασικού χαρακτήρα εκτάσεων, καθώς διαθέσιμα στοιχεία της δασικής υπηρεσίας και των Ο.Τ.Α. Διότι πρέπει να συμπεριληφθούν στο ανωτέρω άρθρο και άλλες νόμιμες πράξεις της διοίκησης, ώστε να λήξη η ταλαιπωρία χιλιάδων ιδιοκτητών, όπως αποφάσεις του τότε Υπουργείου Γεωργίας, των τότε Νομαρχιών, για εκχέρσωση, κατάτμηση, διανομή, μεταβίβαση και εκποίηση εκτάσεων, άδειες πολεοδομίας, άδειες ναοδομίας, δημόσια και δημοτικά έργα (διανοίξεις, συντήρηση και ασφαλτόστρωση οδών, περισυλλογή απορριμμάτων, συντήρηση πρασίνου, υποδομών, συντήρηση και επισκευή δικτύου ύδρευσης και δημοτικού φωτισμού, δημόσιες συγκοινωνίες, δημοτικά κοιμητήρια, πλατείες, παιδικές χαρές, αθλητικοί χώροι κλπ), έργα κοινής ωφελείας (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΥΔΡΕΥΣΗ, ΕΛΤΑ που όλα τότε ήσαν δημόσιοι οργανισμοί). Οι προτάσεις λοιπόν θα πρέπει να οδηγήσουν στην κατανόηση από την Διοίκηση, ότι οι αυτοτελείς οικισμοί και οικιστικές περιοχές δεν αποτελούν οικισμούς παρανόμων πολιτών με παραπτώματα κακουργηματικού χαρακτήρα αλλά πολιτών οι οποίοι ναι μεν δόμησαν αυθαίρετα σε μεγάλο ποσοστό, τα οποία νομιμοποιήθηκαν με τους εκάστοτε ισχύοντες νόμους πληρώνοντας τα ανάλογα πρόστιμα και φόρους, αλλά κατόπιν Πράξεων της Διοίκησης οι οποίες προσέδωσαν στις περιοχές αυτές χαρακτήρα και μορφή οικισμού.