• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Σινάνης' | 18 Ιουνίου 2020, 10:15

    Στο σημείο του ορισμού των Η/Ο αναγράφετε: "Ειδικότερα, ως ηλεκτρικά οχήματα για τις ανάγκες του παρόντος νοούνται τα αυτοκίνητα, καθώς και τα μοτοποδήλατα και τα ποδήλατα με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση των κατωτέρω κατηγοριών:" Με βάση τα όσα γνωρίζουμε για την νομική υπόσταση ενός μοτοποδηλάτου, αυτό προβλέπει την ανάγκη διπλώματος οδήγησης και πινακίδας (μοτοποδήλατο. Άρα ο ορισμός μοτοποδήλατο αποκλείει τα μικρο-οχήματα τύπου "ηλεκτρικό πατίνι". Αμέσως παρακάτω ορίζετε την υποκατηγορία: «Αμιγώς ηλεκτρικό όχημα (Pure Electric Vehicle, PEV)»: Όχημα εξοπλισμένο με σύστημα κίνησης, το οποίο περιλαμβάνει αποκλειστικά ηλεκτροκινητήρες ως μετατροπείς ενέργειας προώθησης και αποκλειστικά επαναφορτιζόμενα συστήματα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας ως συστήματα αποθήκευσης ενέργειας προώθησης, καθώς και το όχημα που έχει σχεδιασθεί για ποδηλάτηση, στο οποίο έχει τοποθετηθεί βοηθητικό ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης." Αυτός ο ορισμός όμως συμπεριλαμβάνει τα ηλεκτρικά πατίνια. Εδώ υπάρχει μια ασάφεια η οποία θα πρέπει να αποσαφηνιστεί. Αν τελικά τα ηλεκτρικά πατίνια δικαιούνται επιδοτήσεως ή όχι. Επίσης, δεδομένου του γεγονότος ύπαρξης ηλεκτρικών πατινιών με τελική ταχύτητα, πάνω από 25χλμ/ω με ταυτόχρονη (για την ώρα) την απουσία της νομικής τους υπόστασης, έχουμε πρακτικά, μία κατηγορία "όρθιων μοτοποδηλάτων" η οποία περιμένει να οριστούν οι διαδικασίες για να ταξινομηθούν και να βγάλουν πινακίδες. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία τότε πολλά όρθια ηλεκτρικά πατίνια, θα μετατραπούν "όρθια" μοτοποδήλατα. Θα έχουν δυνατότητα επιδότησης; Ευχαριστώ