• Σχόλιο του χρήστη 'AlexV' | 18 Ιουνίου 2020, 13:05

    Δυσκολευομαι να κατανοησω σε ποια χωρα και σε ποιους πωλητες αναφερεται το εν λογω σχεδιο νομου. Συμφωνα με στοιχεια του 2017 (πιστευω πολυ κοντα και στα σημερινα δεδομενα), η εισοδηματικη κατασταση των Ελληνων διαμορφωνεται ως εξης: 3.410.834 άτομα δήλωσαν εισόδημα έως 5000 ευρώ τον χρόνο 2.506.882 άτομα δήλωσαν εισόδημα από 5000 έως 10.000 ευρώ τον χρόνο 524.871 άτομα δήλωσαν εισόδημα από 10.000 έως 12.000 ευρώ τον χρόνο 15.000 έως 20.000 ευρώ δήλωσαν 880.725 άτομα 718.269 άτομα δήλωσαν αποδοχές από 20.000 έως 50.000 ευρώ Εισόδημα από 50.000 έως 100.000 ευρώ εμφανίζουν 59.268 άτομα ενώ Από 100.000 ευρώ και πάνω, δηλώνουν 18.223 άτομα. Περι τα 6.500.000 συμπολιτων μας δηλωνει εισοδημα εως 20.000 ευρω ετησιως. Εαν δεν κανω λαθος, ενα μεσο ηλεκτρικο αυτοκινητο κοστιζει κατ'ελαχιστο 20.000 και σε αυτη την κατηγορια τιμης, ειναι ιδιαιτερα μικρα αυτοκινητα, που δεν καλυπτουν τις αναγκες μιας μεσης οικογενειας, εχουν δε, πολυ περιορισμενη αυτονομια. Αρα, τα οποια ''κινητρα'' αφορουν Ελληνες με εισοδηματα ανω των 20.000 ευρω ετησιως, λιγοτερα απο 800.000 ατομα στο συνολο του πληθυσμου. Πανω απο 6.000.000 Ελληνες ζουν στην Αθηνα και στην Θεσσαλονικη. Με εξαιρεση ελαχιστες συνοικιες με συγχρονες κατοικες με πυλωτες και υπογεια γκαραζ, η συντριπτικη πλειοψηφια σταθμευει τα αυτοκινητα στους δημοσιους δρομους και ασφαλως ειναι αστειο να ισχυρισθουμε οτι σε δημοσιους δρομους (βλεπε Κυψελη, Πατησια κλπ) θα δημιουργηθουν σημεια φορτισης ο αριθμος των οποιων θα εχει καποιο νοημα. Η χρηση λοιπον του ηλεκτρικου οχηματος, σε χωρες οπως η Ελλαδα, οχι μονον απο οικονομικης αλλα και απο χωροταξικης, αφορα μονο στην ''ελιτ'' των συμπολιτων μας τους οποιους και ευνοει τα μεγιστα το νομοσχεδιο αυτο. Ειναι εντελως φωτογραφικο και δεν λυνει το ουσιαστικο προβλημα μιας χωρας με μεσο ορο ηλικιας ΙΧ τα 17 ετη! Πως ειναι δυνατον, με εναν μαγικο τροπο, να θεωρησουμε οτι ο Ελληνας απο τα 17 χρονια μεσο ορο, θα μεταπηδησει αμεσα στην ηλεκτροκινηση!!! Γιατι ειναι σημερα 17 χρονια ο μεσος ορος? Λογω επιλογης 'η αναγκης? Μαλλον το δευτερο. Που ειναι τα κινητρα για την εισαγωγη εξαιρετικα μη ρυπογονων ΙΧ Euro 5 / 6?? Αυτα δηλαδη που αφορουν στην πλειοψηφια του Ελληνα καταναλωτη? Τι νοημα εχει ο παραλογισμους του προστιμου στα Euro 4 και για να μην σχολιασω την ''απαγορευση εισαγωγης για Euro 3 και προγενεστερα!!!''. Πως μπορει μια χωρα μελος της ΕΕ να απαγορευση, οχι να φορολογησει εστω και υπερογκα, εισαγωγες κοινωτικων αυτοκινητων?? Εκτος ΕΕ απογορευεται ετσι κι αλλιως αλλα σε ποια κοινοτικη νομοθεσια στηριχθηκε αυτο και ποια αλλη χωρα το εφαρμοζει?? Και ποσα πια Euro 3 και παλαιοτερα θα εισαχθουν? Μονο καποια ελαχιστα ιστορικης και συλλεκτικης σημασιας οχηματα τα οποια, με το παρων καθεστως, μονο εσοδα συνεισφερουν στο κρατος εξαιτιας της ουτως η αλλως υπερογκης φορολογησης τους, πολυ υψηλα τελη κυκλοφοριας και ελαχιστη κυκλοφορια μιας και τα εν λογω οχηματα ειναι συνηθως κομματια συλλογων που οδηγουνται σπανιως. Και τα καταργουμε γιατι?? Για να σωσουμε το περιβαλλον?? Ποσα τετοια εισαγονται ετησιως που να εχει νοημα η ολικη καταργηση?? Λυπουμαι αλλα το νομοσχεδιο ειναι εξαιρετικα φωτογραφικο και απογοητευτικο για μια Κυβερνηση που εχει δειξει εως τωρα πολλα καλα στοιχεια. Δεν θα αναφερθω στο κακο που θα προκαλεσει στους χιλιαδες εμπορους αυτοκινητων ανα την επικρατεια μιας και με εξαιρεση τους ελαχιστους μεγαλοεισαγωγεις, αυτοι ειναι οι μονοι που θα θιχθουν ανεπανορθωτα. Προτεινω το αρθρο 47 να καταργηθει καθ'ολοκληριαν και να αντικασταθει με αλλο που θα προβλεπει σοβαρα φορολογικα κινητρα και για την εισαγωγη ελαχιστως ρυπογονων (Euro 5 / 6) αυτοκινητων η τιμη των οποιων συμβαδιζει με το εισοδημα των πολλων και οχι των λιγων.