• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ' | 18 Ιουνίου 2020, 15:18

    Σε ώρα αιχμής μια πιάτσα ταξί ηλεκτροκίνητων (Η/Ο) είναι άδεια. Καρτερικά περιμένει ένας επιβάτης για να εξυπηρετηθεί. Διέρχεται Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ με άλλη πηγή ενέργειας. Το diesel ταξί απαγορεύεται να επιβιβάσει τον επιβάτη από την συγκεκριμένη πιάτσα σύμφωνα με την πρώτη παράγραφο του άρθρου 19 καθώς και να επιβιβάσει σε απόσταση 50 μέτρων από αυτή (Π.Δ. 243/244/87/23-1δ). Η τροχαία με μπλόκα θα μας γράφει ανάλογα την πηγή ενέργειας του οχήματος ; Τι ακριβώς θα πει «απαγορεύεται» από ένα μη Η/Ο Ταξί να σταθμεύσει στην πιάτσα για τα Η/Ο Ταξί ; Nέα κατηγορία Ταξί οχημάτων ανάλογα με την «πηγή ενέργειας» θέτει το Υπουργείο Mεταφορών ; Δεν αντίκειται αυτό στον κανονισμό λειτουργίας (Π.Δ. 243/244/87/23-1δ) καθώς σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να σταθμεύσει σε πιάτσα ; Πιάτσες προνομιούχων και μη προνομιούχων ; Ποια θα είναι η ποινή αν ένα μη Η/Ο ταξί σταθμεύσει σε μια τέτοια πιάτσα για Η/Ο ; Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 19 οφείλει να αφαιρεθεί και οι οδηγοί ταξί να έχουν επιτρεπόμενη είσοδο σε όλες τις πιάτσες ταξί ανεξαρτήτως καυσίμου ή πηγής ενέργειας. Τα αυτονόητα ! Η πρώτη θέση μπορεί να έχει φορτιστή για να φορτίσει το ηλεκτροκίνητο ταξί για τον χρόνο που θα παραμείνει πρώτο στην σειρά, τηρώντας την προτεραιότητα οχημάτων-επιβατών (Π.Δ. 243/244/87/23-1γ) (συνήθως λίγος χρόνος)