• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλειος Π.Μηχανικός' | 23 Ιουνίου 2020, 11:42

    Έχοντας ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό συμφωνώ με την τάση και ελπίδα να ζήσουμε σε μια χώρα, για την πλειονότητα των κατοίκων σε μια πόλη πιο καθαρή. Ο νόμος πρέπει να στηρίζει τα νεότερα και ταυτόχρονα λιγότερο επικίνδυνα εισαγώμενα αυτοκίνητα. Από τα παλαιότερα και φθηνότερα έχουμε είδη αρκετά και θα έχουμε στη χώρα μας προς αλλαγή ιδιοκτησίας. Ώσπου να καταστούν αυτά άχρηστα, της επόμενης γενιάς θα έχουν φθηνύνει εξίσου.. Αντιλαμβάνομαι τη ζημιά εμπόρων που έχουν κέρδος από τις εισαγωγές παλαιότερων αλλά κύριοι ας σταματήσουμε να βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα και ας εξελιχθούμε ευέλικτα και ευρωπαϊκά, ας προσαρμόσουμε το προσωπικό κέρδος μας στο δημόσιο συμφέρον με γνώμωνα την ποιότητα ζωής και ασφάλεια όλων. Από πλευρά κρατικών αποφάσεων πολύ ενδιαφέρουσα η μετάβαση και δυνατότητα που δίνετε στα ηλεκτρικά ΟΜΩΣ ταυτόχρονο βήμα πρέπει να είναι και η ισχυρή στήριξη στα καθαρότερα και ασφαλέστερα ΕΥΡΩ5-6 με λιγότερα τέλη και φόρους ώστε να μειωθεί το οικονομικό χάσμα μεταξύ των τελευταίων και όσων πλέον καλώς απαγορεύετε να εισαχθούν. Σημαντικότατο και υστερούμε στη χώρα μας, ένα σωστό (πχ το Ευρώ6 είναι 6 όχι 5!), ξεκάθαρο και σταθερό φορολογικό σύστημα ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης, ανεξαρτήτως τάξεως να παίρνει αποφάσεις βάση οικονομικών δυνατοτήτων του χωρίς αυτό να τον ζημιώνει ή καταπλακώνει με κάθε αλλαγή νόμου. Σχετικά με το τελευταίο, παρακαλούμε κινηθείτε ΣΥΝΤΟΜΑ! Απαράδεκτο από το συγκεκριμένο υπουργείο να ανακοινώνονται τροπολογίες και νομοσχέδια προς ψήφιση με συγκεκριμένες ημερομηνίες ισχύος, πολίτες (που ως γνωστό είναι κιόλας πάρα πολλοί) να αναμένουν, με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στα έσοδα του κράτους ή να αποφασίζουν βάση όσων έχουν ανακοινωθεί ως τετελεσμένα τα οποία τελικά να μην ενεργοποιούνται μεταπίπτοντας τους σε τελείως άλλες εις βάρος τους διατάξεις. Δε νομίζω αυτός να είναι ο στόχος?