• Σχόλιο του χρήστη 'Κούτσουλας Δημήτριος' | 24 Ιουνίου 2020, 22:53

    Πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στον έλεγχο εκπομπής ρύπων των βαρέων οχημάτων. Το μεγαλύτερο ποσοστό φορτηγών οχημάτων EURO 5 στη χώρα μας έχει απενεργοποιημένο το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης είτε με χρήση διαφόρων adblue blocker ή με την χρήση λογισμικών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα οχήματα να είναι εξαιρετικά ρυπογόνα. Η προβλεπόμενη διαδικασία ελέγχου που ακολουθείται στα ΚΤΕΟ δεν είναι δυνατή να εντοπίσει αυτές τις παρεμβάσεις. Τα υπόλοιπα Κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν νομοθετήσει σχετικά, έχουν εκπαιδεύσει ελεγκτές( Αστυνομία, Μεταφορών), τους έχουν εξοπλίσει κατάλληλα και τα οχήματα αυτά ακινητοποιούνται έως αποκατάστασης σωστής λειτουργίας και επιβάλλονται αυστηρές ποινές.