• Σχόλιο του χρήστη 'Στέφανος' | 25 Ιουνίου 2020, 18:19

    Διαμαρτύρονται πολλοί φίλοι γιατί από το 2016 δεν αλλάζει ο νόμος - τερατούργημα για το τέλος ταξινόμησης, ώστε να ευνοούνται τα καθαρά αυτοκίνητα, να αποθαρρύνεται η εισαγωγή παλαιών αυτοκινήτων και να επιβληθεί αναλογικός και δίκαιος φόρος στα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Για όλα υπάρχουν απαντήσεις και λύσεις. Ο όμιλος φρόντισε για εσάς: Θέλετε κύριε μεταχειρισμένο EURO-1, EURO-2, EURO-3, EURO-4, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα που «εγκατέλειψε» στον όμιλο ο νεόπλουτος γιατί είχε τη δυνατότητα να επιλέξει καινούριο αυτοκίνητο από 14 διαφορετικά εργοστάσια παραγωγής που αντιπροσωπεύονται από τον όμιλο. Θέλετε κύριε μεταχειρισμένο EURO-5, EURO-6 μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα 35.000 αυτοκίνητα που διαθέτει ο κλάδος ενοικίασης οχημάτων του ομίλου. Θέλετε κύριε καινούριο αυτοκίνητο; Ο όμιλος εκπροσωπεί τα 14 πιο γνωστά εργοστάσια παραγωγής οχημάτων. Και για να μην κουράζονται οι υπόλοιποι έμποροι να πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, οι καταναλωτές να μην μπαίνουν στον κόπο να ψάχνουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στα μέτρα τους από το ελεύθερο εμπόριο, Η Μαμά Ελλάς φρόντισε για εσάς: Να απαγορεύσει την εισαγωγή EURO-1, EURO-2 και EURO-3 με νομοσχέδιο που ανάρτησε στη διαβούλευση. Να αυξήσει τα δημόσια έσοδα επιβάλλοντας περιβαλλοντολογικό τέλος 4.000 ευρώ στα EURO-4 και κατ’ επέκταση απαγόρευση εισαγωγής των οχημάτων αυτών. Να επιβάλλει τέλος ταξινόμησης με φορολογικό συντελεστή στα μεταχειρισμένα EURO-5, EURO-6 μεγαλύτερο από 50% μέχρι 200% σε σχέση με τα καινούρια και παράλληλα να διαμορφώνονται οι αξίες των καινούριων αυτοκινήτων στα 13.999 ευρώ, 16.999 ευρώ, 19.999 ευρώ, 24.999 ευρώ, ώστε με το τρικ αυτό να πληρώνουν τα καινούρια ακόμα λιγότερο φόρο από αυτόν που πληρώνουν τα μεταχειρισμένα.