• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος Μιχαλόπουλος' | 1 Ιουλίου 2020, 02:58

    Συμφωνώ απόλυτα με την σύσταση και την συνέχιση λειτουργίας του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου για την ηλεκτροκίνηση γιατί η δουλειά δεν τελείωσε με αυτόν τον νόμο. Όπως πρότεινα και σε άλλα άρθρα πιο πάνω χρειάζεται: 1) Να θεσμοθετηθούν οι διαδικασίες ώστε να μπορούν τα συμβατικά οχήματα που έχουν μετατραπεί σε ηλεκτρικά να μπορούν μετά απο απαραίτητους ελέγχους σε ΚΤΕΟ να αποκτήσουν νεα άδεια ως ηλεκτρικά και να κυκλοφορούν νόμιμα. 3) Να δημιουργηθεί και στην Ελλάδα όπως απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση γραφείο πιστοποίησης οχημάτων, ώστε να μπορούν επιτέλους και οι Έλληνες κατασκευαστές οχημάτων να παίρνουν έγκριση τύπου στη χώρα μας χωρίς να χρειάζεται να στείλουν τα οχήματα στο εξωτερικό πράγμα κοστοβόρο και γι' αυτούς και να χάνει χρήματα και το κράτος μας. Υπάρχουν Έλληνες κατασκευαστές που αναπτύσσουν τα πρωτότυπα κυρίως για ελαφρά οχήματα κατηγορίας L. Ευάγγελος Μιχαλόπουλος, Αρθρογράφος για την ηλεκτροκίνηση, μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων οχημάτων, διαχειριστής στη σελίδα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα". https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/