• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Λαράκης' | 1 Ιουλίου 2020, 13:36

    Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της αθρόας εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεκάδες χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισάγονται ετησίως στην Ελλάδα, τα οποία έχουν «γυρισμένα» χιλιόμετρα και οι έμποροι που τα εισάγουν εξαπατούν εμάς τους ανυποψίαστους καταναλωτές. Εκτός αυτού, η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενώ φαινομενικά δείχνει καλή, στην πράξη πρόκειται για αυτοκίνητα πολύ ταλαιπωρημένα, με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλές φορές επικίνδυνα για την κυκλοφορία στο δρόμο και σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν περαιτέρω το ήδη επιβαρυμένο περιβάλλον και άρα την υγεία όλων μας. Επίσης, τα αυτοκίνητά μας, τα οποία έχουμε αγοράσει ως καινούργια από την Ελλάδα, έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τα πουλήσουμε ως μεταχειρισμένα στη σωστή τους αξία, καθώς τα αντίστοιχα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο φθηνά λόγω του ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων καταφέρνουν με διάφορα τεχνάσματα να εισάγουν στην Ελλάδα αυτοκίνητα με πολύ πιο χαμηλές αξίες από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Με τις πρακτικές αυτές, οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων εκτός του ότι μας εξαπατούν ανερυθρίαστα, με δραματικές επιπτώσεις στις περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων λόγω βλαβών, γεμίζουν την αγορά με εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα τα οποία πωλούν θεωρητικά σε τιμές ευκαιρίας και με λίγα χιλιόμετρα. Συνεπώς, η επιβολή του περιβαλλοντικού τέλους που σχεδιάζει η κυβέρνηση, φαίνεται ότι αποτελεί τη μόνη λύση για την εξισορρόπηση των τιμών των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και άρα με αυτόν τον τρόπο θα περιοριστούν οι εισαγωγές παλαιών και πολλές φορές επικίνδυνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ακατάλληλων για την κυκλοφορία αλλά και την υγεία μας.