• Σχόλιο του χρήστη 'Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ' | 1 Ιουλίου 2020, 13:52

    Θα πρέπει να γίνει προσθήκη στους ορισμούς Τι είναι Υβριδικό Ηλεκτρικό όχημα HEV-Hybrid Electric vehicle; Ακόμη πρέπει να αποσαφηνιστεί σε σχέση με την επόμενη ερώτηση Τι είναι όχημα Υψηλής Τάσης; [1] + 2/3/4/5/6 Αναφέρεται σε διάφορα άρθρα το όχημα Υψηλής Τάσης αλλά θα πρέπει να γίνουν προσθήκες στους όρους οχημάτων Υψηλής Τάσης που αφορούν τα υβριδικά και τις υποκατηγορίες τους. Ποιες είναι αυτές οι υποκατηγορίες των HEV; 1. Ήπια Υβριδικά (Mild Hybrid) – είναι εφοδιασμένα με κινητήρα ΜΕΚ (Είναι όχημα Υψηλής Τάσης αλλά δεν αναφέρονται στο Σ.Ν) 2. Πλήρως Υβριδικά-Αυτοφορτιζόμενα (Full Hybrid) – είναι εφοδιασμένα με κινητήρα ΜΕΚ (Είναι όχημα Υψηλής Τάσης αλλά δεν αναφέρονται στο Σ.Ν) 3. Ισχυρά Υβριδικά - Αυτοφορτιζόμενα (Power Hybrid) – είναι εφοδιασμένα με κινητήρα ΜΕΚ (Είναι όχημα Υψηλής Τάσης αλλά δεν αναφέρονται στο Σ.Ν) 4. Plug-in Υβριδικά (Plug-in Hybrid) – είναι εφοδιασμένα με κινητήρα ΜΕΚ και αναφέρεται ως επιδοτούμενο όχημα 5. Οχήματα επέκτασης Αυτονομίας-Range Extender Οχήματα –εφοδιασμένα με μικρό βενζινοκινητήρα ΜΕΚ- (Είναι όχημα Υψηλής Τάσης αλλά δεν αναφέρονται στο Σ.Ν) Άρθρο 2-β. Σημείο επαναφόρτισης: «Διεπαφή ικανή να φορτίσει ένα ηλεκτρικό όχημα κάθε φορά ή να αντικαταστήσει την μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος κάθε φορά». Θεωρώντας τον φορτιστή ένα σημείο επαναφόρτισης (με την αντίστοιχη ελεύθερη θέση στάθμευσης) μπορεί να φορτίζει περισσότερα από ένα οχήματα κάθε φορά (φορτιστές διπλής παροχής-ταχυφορτιστές). Στην περίπτωση αυτή ίσως το άρθρο 2β πρέπει να επαναδιατυπωθεί με την προσθήκη της λέξης "να φορτίσει τουλάχιστον".