• Σχόλιο του χρήστη 'Alexandros Papadopoulos' | 1 Ιουλίου 2020, 14:46

    Θα πρέπει να προβλεφθεί η μετατροπή υπάρχοντων οχημάτων σε ηλεκτρικά και υβριδικά. Η αγορά αυτή είναι πολύ μεγάλη στο εξωτερικό ειδικά για vintage/κλασσικά οχήματα που απόκτούνε και καθημερινή χρηστική αξία με μία μετατροπή σε ηλεκτρικά. Ακόμη θα πρέπει να προβλεφθεί και η μετατροπή οχημάτων σε υβριδικά ή αλλιώς "ήπια ηλεκτρικά". Αυτό είναι απαραίτητο να γίνει για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης ακριβώς όπως γίνεται και με τη μετατροπή οχημάτων βενζίνης σε υγραέριο ή φυσικό αέριο. Εξ'άλλου το κόστος για να προβλεφθεί αυτό είναι μηδενικό και τα έσοδα του κράτους από τις μετατροπές θα είναι μεγάλα. Να δημιουργηθεί και στην Ελλάδα όπως απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση γραφείο πιστοποίησης οχημάτων, ώστε να μπορούν επιτέλους και οι Έλληνες κατασκευαστές οχημάτων να παίρνουν εθνική έγκριση τύπου. Υπάρχουν Ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν ελαφρά και όχι μόνο ηλεκτρικά οχήματα αλλά δεν μπορούν να πάρουν έγκριση τύπου εκτός αν τα μεταφέρουν στο εξωτερικό πράγμα ασύμφορο και γι’ αυτούς και το Ελληνικό κράτος.