• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΟΡΤΙΣΙΣ Μ.ΕΠΕ' | 1 Ιουλίου 2020, 15:44

    Η πρόβλεψη της διαδικασίας χωροθέτησης μέσω των Σ.Φ.Η.Ο. μπορεί να καταστεί εξαιρετικά χρονοβόρα και γραφειοκρατική εάν δεν λειτουργήσει με ευελιξία και ιδιαίτερα για τις περιοχές εκείνες, όπου τα χαρακτηριστικά κατοικίας συνεπάγονται ευρεία χρήση παρόδιων θέσεων στάθμευσης. Για το λόγο αυτό θα πρέπει οι ΟΤΑ να έχουν τη δυνατότητα να εγκρίνουν την εγκατάσταση και λειτουργία δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης που πληρούν τους κανόνες του σχετικού κανονιστικού πλαισίου, ακόμη και σε μη ειδικά χωροθετημένα σημεία στο πλαίσιο των ΣΦΗΟ, ειδικά εφόσον υπάρχει αντίστοιχη ζήτηση / αίτημα από πολίτες χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων (κατά το παράδειγμα Δήμων σε χώρες όπου η ηλεκτροκίνηση έχει πολύ μεγαλύτερη διείσδυση, όπως η Γαλλία και η Ολλανδία). Επιπλέον καθώς οι μεγάλες ανάγκες για κοινόχρηστα σημεία φόρτισης θα παρουσιαστούν εκ των πραγμάτων σε περιοχές όπου οι περισσότερες κατοικίες δεν διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης (π.χ. για το Δήμο της Αθήνας, το Παγκράτι, η Κυψέλη, οι Αμπελόκηποι, το Κολωνάκι) θα πρέπει το εδάφιο (αγ) της παραγράφου 1 να συμπεριλάβει όλες τις παρόδιες θέσεις στάθμευσης σε περιοχές κατοικίας και όχι μόνο όσες είναι "στα κέντρα των Δήμων και σε περιοχές αυξημένες επίσκεψης) Προτείνεται η επαναδιατύπωση του εδαφίου (αγ) της παρ. 1 ως εξής: αγ) υφιστάμενες παρόδιες θέσεις στάθμευσης (ελεύθερες και ελεγχόμενης στάθμευσης)