• Σχόλιο του χρήστη 'Ινστιτούτο Ενέργειας ΝΑ Ευρώπης (ΙΕΝΕ)' | 1 Ιουλίου 2020, 15:26

    Σημείο: 4. Στην περίπτωση που, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους του Εθνικού Σχεδίου για την Ηλεκτροκίνηση ιδίως για το πλήθος, τη γεωγραφική κατανομή και τον χρόνο υλοποίησης, δεν καταστεί εφικτή η ανάπτυξη επαρκούς δικτύου δημοσίως προσβάσιμων υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο μέσω του ανταγωνιστικού μοντέλου αγοράς και των διαδικασιών παραχώρησης της παρ. 2, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύναται να διενεργεί ανοικτή, διαφανή και χωρίς διακρίσεις διαδικασία μετά από πρόσκληση υποβολής προσφορών, για την απόκτηση δικαιώματος ανάπτυξης, διαχείρισης και λειτουργίας σημείων επαναφόρτισης για Η/Ο σε γεωγραφικές ενότητες ή σε τομείς ανάπτυξης των υποδομών όπου παρατηρείται υστέρηση. Για την αξιολόγηση των προσφορών λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια της παρ. 2 και δύναται να γίνεται χρήση των προδιαγραφών πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος της ίδιας παραγράφου. Σχόλιο: Σε ενδεχόμενη έλλειψη ενδιαφέροντος από την αγορά, θα πρέπει ενδεχομένως να αξιολογηθεί η δυνατότητα ενεργοποίησης του ΔΕΔΔΗΕ ως προμηθευτή υπηρεσιών φόρτισης Η/Ο τελευταίου καταφυγίου (δηλ. να προβεί στην επιλεκτική ανάπτυξη του δικτύου). Η ενεργοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να απαιτηθεί και στην περίπτωση άνισης ανάπτυξης του δικτύου φόρτισης.