• Σχόλιο του χρήστη 'Ι.Λέλης' | 1 Ιουλίου 2020, 15:39

    Όσον αφορά στα στοιχεία που συλλέγονται και καταγράφονται θα μπορούσαν να προστεθούν στοιχεία που αφορούν το 'μέγιστο χρόνο στάθμευσης' σε κάθε σημείο φόρτισης (Άρθρο 15). Οι φορτιστές μέχρι 22kW μπορεί να κάνουν πολλές ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα Η/Ο, και πρέπει να περιοριστεί ο επιτρεπόμενος χρόνος στάθμευσης κάθε οχήματος, ο οποίος μπορεί να διαφέρει ανά σημείο φόρτισης. Το σημείο επαναφόρτισης μπορεί να είναι κατειλημμένο από μη Η/Ο. Σε αυτή τη περίπτωση δε θα είναι δυνατή η παρακολούθηση για το αν η θέση είναι κατειλημμένη ακόμα και αν φαίνεται 'διαθέσιμη' επειδή ο φορτιστής είναι διαθέσιμος. Αυτό μπορεί να είναι παραπλανητικό για τους οδηγούς που ψάχνουν χώρο στάθμευσης. Θα μπορούσε να γίνει υποχρεωτικό στα σημεία φόρτισης να δίνονται και στοιχεία (Άρθρο 17) για τη διαθεσιμότητα του χώρους στάθμευσης μέσω αισθητήρων (π.χ. στο έδαφος ανα θέση ή μέσω LED φωτών). Τα δεδομένα αυτά θα ήταν χρήσιμα και για το Γ. Ι.Λέλης – Smart Transport, Atkins Global Δρ Ν.Θωμόπουλος – Senior Lecturer, University of Surrey Α.Στεργιάδης – Δικηγορική Εταιρεία Βασιλογεώργης & Συνεργάτες