• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΩΜΑΣ ΛΕΟΝΤΙΟΥ' | 7 Ιουλίου 2020, 18:06

    Η περιββαλοντική επίδραση του αυτοκινήτου εξαρτάται από το καύσιμο, την ορθή λειτουργία του κινητήρα, μέσω της ορθής συντήρησής του, κι από τις συνθήκες οδήγησης και τις ενναλακτικές δυνατότητες μετακίνησης. Για το πρώτο και καθ' όσον αφορά τον ρυπογόνο στόλο των βενζινοκίνητων - πετρελαιοκίνητων ΙΧ αυτοκινήτων, λύση δραστικής μείωσης της ρύπανσης από τα εν λόγω οχήμτα αποτελεί η μετατροπή τους σε οχήματα ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, με ταυτόχρονη κατάργηση του δοχείου καυσίμου βενζίνης ή πετρελαίου. Τόσο απλό. Για το δεύτερο υπάρχει η κάρτα καυσαερίου. Για το τρίτο χρειάζονται επιπλέον υποδομές σε σιδηρόδρομους κάθε είδους και για όλη τη ηπειρωτική χώρα, ενώ για την νησιωτική μάλλον θα αργήσει να υπάρξει ευρέως εφαρμόσιμη εναλλακτική μετακίνησης ελαχίστου περιβαλλοντικού αποτυπώματος. ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΕΣΑ. Η τεχνολογία και η τεχνογωσία υπάρχει, το κόστος το αναλαμβάνουμε εμείς, οι "βρώμικοι".