• Σχόλιο του χρήστη 'Νικος' | 8 Ιουλίου 2020, 01:13

    Εχετε λαβει υποψιν ,οτι η αλυσιδα ανταλλακτικων,συνεργειων,φανοποιων,ακομα και παραγωγης ελληνικων εξαρτηματων για χρηση στην Ελλαδα η και για εξαγωγες, θα επηρεαστει απο μια τετοια αποφαση,οδηγωντας σε επιπλεον ανεργια πολυ κοσμο? Το 80% της δραστηριοτητας των παραπανω επαγγελματων αφορουν σε οχηματα 15-30 χρονων.Ποιος θα το συντηρει οταν θα ξερει οτι θα πρεπει να το πεταξει πχ στα 20χρονια? Δεν θα υπαρχει αγοραστικο κοινο για μεταχειρισμενο 15ετιας. Δεν προλαβαινει να κανει αποσβεση ενα οχημα που δεν κινειται αρκετα,παρολο που ειναι απαραιτητο μεσο σε ολους.Προσπαθωντας να κανει αποσβεση ο καθενας απλα θα το κραταει ασυντηρητο τελειως ,και υστερα θα το πεταει γιατι απλα θα ξερει οτι και καλυτερο να το ειχε ,επισης θα ειχε απαξιωθει.Ενα καινουργιο οχημα βγαζει με καλη χρηση περιπου 130,000χλμ χωρις συντηρηση.Για ενα μεσο χρηστη των 10000χλν/χρονο θα του παει 13 χρονια.Υστερα,καινουργιο.Συμπερασμα-κλειστα συνεργεια- ανεργια. Τα "παπακια" που ο φτωχος κοσμος εχει για να πηγαινει στη δουλεια του,σε περιοχες χωρις συγκοινωνια, βιομηχανικες η αγροτικες,θα σωσουν την ρυπανση? Μονο αυτα ισως ειναι το 80% των εναπομεινοντων "μοτοσυκλετων" ανω των 20 χρονων (σημειωτεον οτι ηδη περνανε ΚΤΕΟ αρα ειναι σε θεση να κυκλοφορουν) Που αλλου στον κοσμο δεν επιτρεπεται η κυκλοφορια παλαιοτερων αλλα συντηρημενων επιβατικων οχηματων? Γιατι στις αλλες Ευρωπαικες χωρες ή στην Αγγλία ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η εισαγωγη μεταχειρισμενων μοτοσυκλετων απο Ιαπωνια,Αμερικη κτλ τα οποια μετα την σχετικη μετατροπη τους σε EURO 4,παιρνουν νομιμη αδεια (απασχολωντας,μεταφορικες συνεργεια,κτεο,εμποριο,εξαγωγες κτλ) κι εδω να μην μπορουν καν να εισαγονται?Γιατι 2 μετρα και 2 σταθμα στους νομους της Ευρωπαικης Ενωσης? Ηδη τα οχηματα λογω των τεχνολογιων που εχουν σημερα,απαξιωνονται το αργοτερο στα 20χρονια.Αφηστε τον φτωχοτερο κοσμο να πορευτει με οτι μπορει και μην πειραζετε το αυτοκινητο.Αν απαγορεψετε στη μεσαια/κατωτερη ταξη το μεσο,αυτο Θα ειναι για παντα το ισχυροτερο χαρτι της αντιπολιτευσης.