• Σχόλιο του χρήστη 'ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ' | 16 Αυγούστου 2020, 19:51

    ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΡΟΣ τους Αξιότιμο κ. Κωστή Χατζηδάκη, Υπουργό Υ.Π.ΕΝ Αξιότιμο κ. Εμμανουήλ Γραφάκο Γενικό Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υ.Π.ΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 16 ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΟ 729 ΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ 10ΕΤΙΕΣ !! ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΩΣ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ για το «Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων» (ΕΣΔΑ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙ & ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ !! ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ!! ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Καλαμάτα 16 Αυγούστου 2020 Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει. Αγάθων 448 – 400 π.χ Αθηναίος τραγικός ποιητής ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Άρθρο 1. 1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. 2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. 3. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ από το ΛΑΟ, υπάρχουν ΥΠΕΡ ΑΥΤΟΥ και του ΕΘΝΟΥΣ και ασκούνται όπως ορίζει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ. (Και όχι κατά το δοκούν, συμπληρώνουμε). *************************** Στις 6/8 ξεκίνησε με λήξη την 21/8, http://www.opengov.gr/minenv/?p=11116 ένα σχέδιο διαβούλευσης 729 σελίδων με την ονομασία «Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων» (ΕΣΔΑ), που πρέπει, όχι μόνο εμείς ως Οικολογικές Κινήσεις αλλά και ολόκληρη η κοινωνία που ενδιαφερόμαστε για τη διαχείριση των αποβλήτων μας να το διαβάσουμε, να το αφομοιώσουμε, να βρούμε τα δικά μας δεδομένα και να κάνουμε προτάσεις μέχρι 21 Αυγούστου δηλ. μέσα σε 16 μέρες, συμπεριλαμβανομένης και της εκκλησιαστικής αργίας του 15αυγουστου, όταν ΟΛΟΙ ή σχεδόν ΟΛΟΙ έχουν προγραμματίσει τους τις ετήσιες διακοπές τους εντός του Αυγούστου και συγχρόνως, να έχουν στο νου τους, τον κορονοϊό να τους κυνηγάει !!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. 1989 -2020. Εμείς Ως Οικολογική Κίνηση, 31 χρόνια παλεύουμε «μέ και γιά» τα «σκουπίδια» μας. Και μας ζητούν τώρα μέσα σε 16 ημέρες, εν μέσω Αυγούστου, των αδειών καλοκαιριού, του κορονοϊού, των πλημμυρών, των πυρκαγιών, των σεισμών κλπ, κλπ. των τουρκικών προκλήσεων (μέχρι και προετοιμασίας πολεμικών επιχειρήσεων), του ανοίγματος σχολείων, εμείς να διαβουλευτούμε και να προτείνουμε λύσεις (που έχουμε, αλλά δεν προλαβαίνουμε ούτε και τις 929 σελίδες της πρότασης να κριτικάρουμε). Εμεις πάντως κάναμε το λογαριασμό των ημερών που προτείνατε και διαπιστώνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να διεξαχθεί ένας πραγματικά γόνιμος διάλογος που αφορά σε ένα θέμα υψίστης σημασίας που τόσες αντιπαραθέσεις έχει δημιουργήσει εδώ και δεκαετίες. Αν, όποιοι όρισαν τις 16 ημέρες, έχουν κάνει άλλο λογαριασμό μπορούν να μας τον ανακοινώσουν για να δούμε πού κάνουμε Λάθος. Οι πιο κάτω λεπτομερείς υπολογισμοί μας αποδεικνύουν το αδύνατον να ολοκληρωθεί λογικά η διαβούλευση μέσα στα συγκεκριμένα πλαίσια των 16 ημερών. 1. Η ημέρα που αναρτήθηκε η διαβούλευση(6 Αυγούστου) δεν λαμβάνεται υπ’ όψη γιατί από την επομένη δηλ. 7/8 ισχύει η έναρξη όλων των προθεσμιών εκτός εάν ρητώς αναφέρεται άλλος τρόπος υπολογισμού προθεσμίας. 2. Απαιτείται μια ολόκληρη ημερολογιακά ημέρα δηλ. ένα 24ωρο, για να διαβάσουμε το κείμενο. Δηλ. απαιτούνται 3 πλήρη 8 οχτάωρα. Δηλ. τελικά 3 εργάσιμες ημερολογιακές ημέρες. 3. Απαιτείται να το κατανοήσουμε άλλη μια ημερολογιακή ημέρα, ολόκληρο 24ωρο. Δηλ απαιτούνται άλλα 3 πλήρη 8 οχτάωρα. Δηλ. 3 εργάσιμες ημερολογιακές ημέρες. 4. Να συλλέξουμε και να καταγράψουμε τα δεδομένα 2 ημερολογιακές ημέρες, δηλ 2 24ωρα. Δηλ απαιτούνται 6 πλήρη 8 οχτάωρα . Δηλ 6 εργάσιμες ημερολογιακές ημέρες 5. Να συγγράψουμε και να καταθέσουμε τα δεδομένα μας άλλες 2 μέρες δηλ. απαιτούνται 2 Χ 3 οκτάωρα. Δηλ. 6 εργάσιμες ημερολογιακές ημέρες. 6. Χωρίς να υπολογίσουμε τις απαιτούμενες διαβουλεύσεις των ΔΣ των Συλλόγων και άλλων φορέων για τη συμμετοχή στη διαβούλευση, όπως π.χ, των Δημοτικών Συμβουλίων όλης της χώρας που πρέπει να συμμετάσχουν και να καταθέσουν τις πλήρεις και αναλυτικές προτάσεις τους.!! 7. Από τις 16 ημέρες διαβούλευσης αφαιρούνται επίσης, ως μη εργάσιμες (2 σαββατοκύριακα και διπλό το 15αύγουστο, (παραμονή + 15αύγουστο) δηλ. 2 ημέρες. Σύνολο αφαιρουμένων ημερών 21. 8. Άρα από τις 16 ημέρες που ορίστηκε να διεξαχθεί η διαβούλευση δεν επαρκούν και μάλιστα αν αφαιρέσουμε τις 21 ημέρες μας οφείλονται σε όλους μας και 5 ημέρες !!!! 9. Αν προσθέσουμε τις συνέπειες του κορονοϊού στις μας ζωές μας + τις καταστροφές στην Εύβοια + τους σεισμούς κλπ. τότε πολλαπλασιάζονται 21 Χ 2 = 36 ημέρες!!! 10. Τί μπορούμε να κάνουμε στις 16 ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ημέρες που θέσατε για διαβούλευση που ΔΕΝ υπάρχουν ενώ απαιτούνται τουλάχιστον άλλες 36 ημέρες; 11. ΑΡΑ, έγινε ένα ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ να ξεκινήσετε μια διαβούλευση ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ !!! 12. ΑΡΑ, η διαβούλευση που φέρατε για συζήτηση φαίνεται να είναι προσχηματική και επομένως δεν είναι έγκυρη και μη νόμιμη. 13. Με ποιόν αλγόριθμο οριστικά οι 16 ημέρες ως για ένα το πολύπλοκο κείμενο 929 σελίδων; 14. Δηλ. στην ουσία θα πρέπει να αφιερώσουμε 36 ημέρες και μάλιστα εντός του Αυγούστου όπου υπάρχουν να υλοποιηθούν οι καλοκαιρινές διακοπές, και κυρίως οι διακοπές όλων δικαστηρίων της χώρας, και χωρίς να μπορούμε να έχουμε τη δυνατότητα να διεκπεραιώσουμε καμία απολύτως δική μας υπόθεση, όχι όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση μια εθελοντική μεγάλης σημασίας δημόσια υποχρέωση όπως είναι μια η συγκριμένη διαβούλευση για τα απόβλητά μας !! 15. ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ 729 σελίδων ?????!!!! 16. Δηλαδή, να «Φάμε τις ημέρες των ετήσιων διακοπών μας» για τη διαβούλευση για τα σκουπίδια μας? 17. Γιατί τέτοια και τόση βιασύνη αυγουστιάτικα, ενώ χρειάζεται καθαρό μυαλό για ένα τόσο σοβαρό θέμα με τόσα δεδομένα που περιέχονται στο σχέδιο; 18. Δεν γνωρίζουμε πόσες ημέρες χρειάστηκαν για να ανατεθεί εκ μέρους του Υπουργείου το έργο στην εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο του ΕΣΔΑ, αλλά για να συντάξει η εταιρεία ένα κείμενο με άπειρους Πίνακες θα χρειάστηκαν τουλάχιστον 200-250 ημέρες. Εμεις τι μπορούμε να κάνουμε σε ελλείπουσες ημέρες για να είμαστε συνεπείς στις απόψεις μας; 19. ΑΡΑ κανονικά πρέπει να μην αποσύρετε το Σχέδιο από τη διαδικασία ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ, αλλά να παραμείνει ενεργό, ώστε όσοι ενδιαφέρονται, και είναι αυτοί πάρα πολλοί, να εργαστούν υπεύθυνα με ανθρώπινες συνθήκες, για να απαντήσουν σωστά ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ και όχι μόνο ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ σε ότι τους αφορούν. Αυτό είναι η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ εφ΄όλης της ΥΛΗΣ. 20. Να υπάρχει αναρτημένο μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου (με δεδομένο τον χρόνο έναρξης των σχολείων όλων των βαθμίδων) με ένα πλέον χρόνο τουλάχιστον 30 ήμερων διαβούλευσης, δηλ. μέχρι. 15 Οκτωβρίου. 21. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ. Μετά από πολλούς αγώνες πάρθηκε από το ΛΑΟ το δικαίωμα της ψήφου του. Σήμερα το ΔΙΚΑΙΩΜΑ του να εκφράζει την άποψή του για όλα τα κατατιθέμενα Νομοσχέδια μέσω της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ, που είναι απότοκο δικαίωμα της ψήφου του, φαλκιδεύεται αυθαίρετα με ολιγοήμερες διαβουλεύσεις για θέματα πολύ σημαντικά, όπως π.χ τα ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ που μας ταλανίζουν τώρα εδώ και δεκαετίες. Τα δε ΜΜΕ, ιδιαίτερα τα τηλεοπτικά, μη εξαιρουμένων των έντυπων, αγνοούν τις διαβουλεύσεις και ουδέποτε αναγγέλλουν τη διεξαγωγή τους. Πρώτα και καλλίτερα στην απουσία ενημέρωσης τα «Κρατικά Μέσα Ενημέρωσης», Τηλεοράσεις και Ραδιόφωνα με τους δεκάδες Περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς. Σα να θεωρούν ότι οι διαβουλεύσεις αφορούν μόνο τους υποψιασμένους πολίτες και όχι το ευρύ κοινό που πρέπει να το «κρατάμε» μακριά από τα μεγάλα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου, με κυρίαρχη την συνισταμένη που είναι η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ διάσταση των προβλημάτων, όπως είναι π.χ η διαχείριση των απορριμμάτων, αστικών, βιομηχανικών κλπ., η αναγκαιότητα της σωστής λειτουργίας των βιολογικών καθαρισμών, η ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων, η κατά τόπους αντιπλημμυρική προστασία, η αντιπυρική θωράκιση και για πολλά άλλα και σοβαρά θέματα, όπου, όλα μαζί άλλα και το κάθε ένα χωριστά, είναι ικανά να δημιουργήσουν προβλήματα ισάξια ή και μεγαλύτερα του Covy – 19, στους σημερινούς ανθρώπους αλλά και στις επερχόμενες γενιές. ΚΑΛΟΥΜΕ, ΓΙ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ μας, που στην ουσία είναι οι μελλοντικοί μας ΠΟΡΟΙ για τη διαιώνιση του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ, όχι μόνο οι παραδοσιακά ενδιαφερόμενοι φορείς των πολιτών, Οικολογικές και Περιβαλλοντικές Οργανώσεις αλλά και : 1. ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ & ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ, δεδομένου ότι δεν πρόκειται να ακολουθηθεί η πάγια νομοθετική διαδικασία με απόφαση της Βουλής, αλλά με Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου και η εκ των υστέρων «νομιμοποίηση» από τη Βουλή, απλώς με επικύρωση, της ΠΥΣ!!, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ, λες και έχουμε κάποια έκτακτη κατάσταση, αφού τα «ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ» μας κυνηγούν ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ! 2. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ και οι παρατάξεις τους 3. ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΤΑ σε ολόκληρη τη χώρα και ειδικότερα οι ΟΤΑ Μεσσηνίας που είναι ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ «Διαλογή στην Πηγή». 4. Ειδικότερα ο Δήμος Καλαμάτας και οι παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου. ΩΣΤΕ να γνωρίσουμε, εμείς οι πολίτες, επί τέλους τί πρέπει να προσδοκούμε από όλους όσοι κρατούν τις τύχες μας στα χέρια τους και τι έχουν να προτείνουν. Απευθυνόμαστε λοιπόν σε όλους να συμπράξουν για μιά βέλτιστη οικολογική και οικονομική λύση, επειδή η μέχρι τώρα τακτική να αποφασίζει η εκάστοτε κυβερνώσα πλειοψηφία αποδείχτηκε ατελέσφορη. Ιδού λοιπόν τι συμβαίνει: Το Πρώτο ΕΣΔΑ εγκρίθηκε πριν από 5 με την Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου με αριθ. 49/2015 ΦΕΚ 174 Α.΄15.12.2015 του ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που έστω κατ’ ελάχιστον δεν υλοποιήθηκε. Αυτό, το προς διαβούλευση σχέδιο, θα είναι το Δεύτερο ΕΣΔΑ, μέσα σε 5 χρόνια κι αυτό με ΠΡΑΞΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (ΠΥΣ). Θεωρούμε ότι η διαδικασία των Πράξεων του Υπουργικού Συμβουλίου είναι Αντισυνταγματική διότι δεν υπάρχει επείγουσα ανάγκη δεδομένου ότι και αυτή η πράξη εγκρίνεται από τη Βουλή και μάλιστα χωρίς τις Συνταγματικές Πρόνοιες και Διαδικασίες των Νόμων. Θα είναι και η τελευταία;; !! Τα θέματα περιβάλλοντος πρέπει να είναι ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ και με την έγκριση της κοινωνίας των Πολιτών και των φορέων τους ώστε να περιλαμβάνονται οι μέγιστες βέλτιστες συγκλίσεις για να μπορούν να είναι υλοποιήσιμα. ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΤΙ, ΤΟ ΕΣΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΑΥΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, (διότι στις διαδικασίες της σύνταξης των Οδηγιών έχει συμμετάσχει και η χώρα μας με τις Κυβερνήσεις μας και έχει συμφωνήσει) ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. ΠΑΝΤΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ, ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ, ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΡΙΞΑΜΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΑ «Αστικά Στερεά Απόβλητα» (ΑΣΑ), Η «ΠΑΡΑΓΩΓΗ» ΣΥΜΜΕΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ «ΟΙ ΚΑΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ», ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΕΡΝΗΣΗΣ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του 6ου και 7ου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε όπου διατρανώνεται ότι η Ε.Ε είναι Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗ «ΔΙΑΛΟΓΗ στην ΠΗΓΗ» και ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ «ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ» ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ, ΚΑΙΓΟΝΤΑΣ ΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ RDF & SRF ΠΟΥ «ΠΑΝΕ ΚΑΤ’ΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ ΚΑΥΣΕΙΣ», ΣΤΟΥΣ ΧΥΤΑ, ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, ΣΤΟΝ ΤΙΤΑΝΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ η οποία ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ «ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ». ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΔΣΑ(;) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ της Α.΄βάθμιας και Β.΄βάθμιας Αυτοδιοίκησης. Περισσότερα και αναλυτικότερα στη διαβούλευση.!!! ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ από 15 Σεπτεμβρίου ΜΕΧΡΙ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020. ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ