• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΟΥΡΜΑΚΛΙΩΤΗΣ' | 18 Αυγούστου 2020, 01:26

    Καλησπέρα σας, το άρθρο αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη διαχείριση - αποκατάσταση επικίνδυνων κατασκευών αλλά κυρίως των καταγεγραμμένων αυθαιρέτων απ' τις ΥΔΟΜ. Θα εστιάσω στην παρ. 4 γ. όπου: α. αναφέρεται η διάταξη.....''σύμφωνα με τους όρους που ορίζει με πράξη το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης -Τοπικό Παρατηρητήριο''. Στην περίπτωση των καταγεγραμμένων οριστικά αυθαιρέτων απ' τις ΥΔΟΜ και εφόσον υπάρχει Υπ. Απόφ. που καθορίζει τη διαδικασία δεν καθίσταται σαφές πότε εισέρχονται οι όροι της Υπηρεσίας (υποχρεωτικό στα επικίνδυνα) διότι οι Μελετητές ξεκινούν τη διαδικασία αυτόματα (εφόσον δίδεται το δικαίωμα χωρίς έλεγχο από ΥΔΟΜ και μετά από Παρατηρητήριο) εκδίδουν τη Πράξη και μετά παίρνουν τηλ. τις ΥΔΟΜ για να ενημερώσουν. Επίσης δεν διευκρινίζεται τι ακολουθεί ως κύρωση στην περίπτωση που παραλείπει ο Μηλετητής τους όρους ή δεν τους εφαρμόζει β. Δεν υπάρχουν πολεοδομικά ή άλλα κίνητρα για τις κατεδαφίσεις οριστικών αυθαιρέτων (υπό την έννοια ότι επειδή δεν πραγματοποιούνται κατεδαφίσεις απ' την Πολιτεία για ποιό λόγο θα κατεδαφίσει ενα αυθαίρετο ο ιδιοκτήτης εφόσον ορθά και σύμφωνα με τη διάταξη είναι υποχρεωμένος να πληρώσει Μηχανικό για κατεδάφιση, διαχείριση αποβλήτων κλπ χωρίς κίνητρα ενώ ο Στόχος μας είναι τελικά η ορθολογική αποκατάσταση του Δομημένου Περιβάλλοντος);;. Πρόταση για σύνδεση με φορολογικά ή Πολεοδομικά κίνητρα.