• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ' | 9 Δεκεμβρίου 2020, 13:16

    Άρθρο 12 Είναι ορθό σε μία κοινωνία δικαίου να αποδίδονται ευθύνες. Για όσα όμως ΔΕΝ έχει μεριμνήσει μέχρι τώρα το ΥΠΕΝ και αποτελούν δια νόμου ευθύνη του (όπως πχ η εκπαίδευση των ενεργειακών ελεγκτών και η ενημέρωση των μεγάλων και ΜΜΕ), δεν θα υπάρξει ποτέ μηχανισμός απόδοσης ευθυνών στο διηνεκές, ή οι ευθύνες αυτές θα παραγράφονται εξ ορισμού? Στην περίπτωση αυτή βέβαια «Το διοικείν διά του παραδείγματος» πάει περίπατο, και οι ποινές αποκτούν εισπρακτικού χαρακτήρα τιμωρίας και όχι συμμόρφωσης. παρ. 5.γγ Να προστεθεί επιπλέον και: γγ) ………….., ή δδ) ο υποβιβασμός στην Α τάξη, αν πρόκειται για Β’ ή Γ’ τάξης ενεργειακό ελεγκτή παρ. 8 Σε αυτή την ΥΑ πρέπει να διατυπωθούν σαφώς και ρητώς : 1. Μεγάλες επιχειρήσεις : Α. Περίπτωση ενεργειακού ελέγχου (μη κατατεθείσας έκθεσης ή με αποδεδειγμένη ευθύνη τους με ελλιπή στοιχεία): Απαλλάσσονται τελικά δια του προστίμου από τον ενεργειακό έλεγχο και πότε τίθενται το νέο χρονικό όριο, έναντι ποιας ποινής και για ποιο ενεργειακό έτος? B. Περίπτωση συστήματος ISO14001, ISO50001 (μη κατατεθείσας έκθεσης ή με ευθύνη τους με ελλιπή στοιχεία): Απαλλάσσονται τελικά δια του προστίμου από τον ενεργειακό έλεγχο και πότε τίθενται το νέο χρονικό όριο, έναντι ποιας ποινής και για ποιο ενεργειακό έτος? 2. Οι ενεργειακοί ελεγκτές με το πρόστιμο απαλλάσσονται από την ορθή επανάληψη του ενεργειακού ελέγχου, και αν διαγράφονται από το μητρώο, ή κηρύσσονται έκπτωτοι σε χαμηλότερη τάξη, τι συμβαίνει με την επιχείρηση, θα καθορίζει το ΥΠΕΝ ενεργειακό ελεγκτή και αν ναι, με ποια κριτήρια? 3. Πολλές λοιπές επιπλέον περιπτώσεις που χρήζουν ανάλυσης.