• Σχόλια ΣΕΕΠΕ σχετικά με τους τομεακούς προϋπολογισμούς άνθρακα στους τομείς μεταφορών και κτιρίων (θέρμανση): Θα πρέπει να υπάρξει μία -τουλάχιστον γενική- περιγραφή στον Κλιματικό Νόμο σχετικά με τον μηχανισμό κατάρτισης προϋπολογισμών άνθρακα στους παραπάνω τομείς που θα εφαρμοστούν με έναρξη μόλις από το 2023 (υπόχρεα μέρη, παραδοχές για τις προβλέψεις, διαχείριση αποκλίσεων, κλπ.). Για τον προσδιορισμό της μέγιστης ποσότητας εκπομπών που επιτρέπεται να εκλυθεί από τον τομέα των μεταφορών θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν οι στόχοι της Οδηγίας RED II και της πρότασης αναθεώρησής της (RED ΙΙΙ) στη δέσμη μέτρων Fit for 55 όπου οι στόχοι ΑΠΕ εκφράζονται ως στόχοι μείωσης εκπομπών. Αντίστοιχα και σε άλλους τομείς. Θα πρέπει να ρυθμιστούν θέματα επικαλύψεων από παράλληλες υποχρεώσεις που συνεισφέρουν στη μείωση των εκπομπών, όπως η υποχρέωση ένταξης στο ETS του τομέα μεταφορών και παράλληλα ένταξης σε υποχρέωση λήψης μέτρων ενεργειακής απόδοσης μέσω Καθεστώτων Επιβολής Ενεργειακής Απόδοσης. Η μη ρύθμιση των επικαλύψεων θα έχει δυσβάσταχτες οικονομικές επιπτώσεις στις Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών ως υπόχρεα μέρη σε Καθεστώτα Επιβολής Ενεργειακής Απόδοσης την περίοδο 2026-2030.