• Σχόλιο του χρήστη 'Σ. Μουρτάς' | 7 Μαΐου 2010, 09:39

    Καταρχήν συγχαρητήρια για την συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Η επικαιροποίηση και βελτίωση των διατάξεων περί εμπορίας καυσίμων είναι σημαντική, ειδικά σήμερα που η χώρα αντιμετωπίζει δυσκολίες. Οι Υπηρεσίες μέσω εξειδικευμένου προσωπικού και συνεχών προσπαθειών οφείλουν να σταθούν κοντά στον πολίτη. Δεδομένου οτι μέρος των ανωτέρω ελέγχων πραγματοποιείται συγχρόνως και από τις διευθύνσεις Εμπορίου των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (και λογικά αργότερα από τις Περιφέρειες), όπως δειγματοληψίες, έλεγχος βιβλίων διακίνησης καυσίμων, αδειών λειτουργίας, κλπ, μία ΚΥΑ με το Υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, θεωρώ οτι θα κάλυπτε περισσότερο, προκειμένου να αυξηθεί ο έλεγχος, ιδίως στα πρατήρια λιανικής πώλησης καυσίμων (βενζινάδικα) και βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων (κυρίως για πετρέλαιο θέρμανσης). Τα ΚΕΔΑΚ, αν το έχω αντιληφθεί σωστά, απασχολούνται κυρίως υπερωριακά και νυχτερινές ώρες και συνεπώς η συνεργασία αυτών με τις διευθύνσεις εμπορίου, για τον έλεγχο νοθείας καυσίμων, είναι προς όφελος του καταναλωτή και της αγοράς. Για παράδειγμα, δεν ξέρω εάν η ΥΑ καλύπτει τους υπαλλήλους των διευθύνσεων Εμπορίου των Ν.Α. μόλις βλέπουν πρατήρια που δεν έχουν άδεια λειτουργίας να προωθούν αυτομάτως τις διαδικασίες της ΥΑ ή θα πρέπει να ενημερώνουν τα ΚΕΔΑΚ, με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος και να αυξάνεται η γραφειοκρατία. Νομίζω οτι η επίλυση του θέματος αυτού είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Πιθανών απλή αναφορά και των υπολοίπων Υπηρεσιών που διενεργούν τέτοιους ελέγχους να είναι αρκετή. Επιπλέον, αν και δεν έχω χρόνο να διαβάσω αυτή τη στιγμή όλη την ΥΑ, αλλά με μία γρήγορη ματιά έχω τα εξής ερωτήματα: 1) Τα πρόστιμα αυτά αφορούν μόνο ελέγχους των ΚΕΔΑΚ? 2) Τι γίνεται με τον 3668/08? 3) Τι γίνεται με τον 2093/92? 4) Τα πρόστιμα αυτά είναι αθροιστικά με εκείνα των ανωτέρω νόμων?