• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 10 Μαΐου 2010, 18:00

    Δεν καταλαβαίνω το εξής. Εφόσον όλα τα πρατήρια λαμβάνουν και πωλούν καύσιμα από τα δύο διυλιστήρια της Ελλάδας πως είναι δυνατόν να γίνεται λαθρεμπόριο. Τεχνολογικά είναι πολύ εύκολο να συνδεθούν όλες οι αντλίες σε ένα κεντρικό σύστημα που να μετράει πόσες ποσότητες μπήκαν και πόσες βγήκαν. Και το ισοζύγιο δεν μπορεί να είναι ούτε ελλειμματικό ούτε πλεονασματικό. Βέβαια εδώ δεν μπορούμε να φτιάξουμε τον προϋπολογισμό και τις εφορίες. Όπως και να έχει τα πρόστιμα πρέπει να είναι ανάλογα της παράβασης αλλά πρέπει να τιμωρούνται επιτέλους και όσοι κάνουν πλημμελείς ελέγχους ή χρηματίζονται. Επίσης οι ελεγκτές και οι ελεγχόμενοι δεν μπορεί να είναι ούτε κουμπάροι ούτε και από το ίδιο "χωριό". Πρέπει να ελέγχεται και η παραμικρή καταγγελία άμεσα, όχι μετά από δυο μήνες. Επίσης πρέπει να υπάρχουν κρυφοί έλεγχοι. Τα πρόστιμα να μην μπορούν να ανακληθούν να πρέπει να καταβάλλονται άμεσα και να προωθούνται για την καλύτερη εκτέλεση των ελέγχων (εξοπλισμός κλπ) όχι απλά για να κλείνουν μαύρες τρύπες. Επίσης δεν μπορούν να γίνονται από ιδιωτικές εταιρίες διότι έχουν κάθε συμφέρον να μην κάνουν σωστά τους ελέγχους και να παίρνουν το μπαχτσίσι τους όπως γίνεται πχ με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ σήμερα.