• Σχόλιο του χρήστη 'pavlos' | 10 Μαΐου 2010, 21:20

    θελω να πω την γνωμη μου οσο αφορα για την αγορα των πρατηριουχων. Τα ελεγχτικα συνεργεια ειναι καταλληλα καταρτησμενα να βρισκουν τισ διαφορες απατεωνιες των πρατηριουχων?Πρεπει ο ελεγχος να ειναι συνεχεις και διαρκεις και οχι προσκαιρος και ευκαιριακος.Μας κλεβουν στις αντλιες τοποθετωντας ειδικα μηχανηματα ωστε να μειωνουν την ποσοτητα που βαζουν στο ρεζερβουαρ.Μας κλεβουν βαζωντας νο8ευμενη βενζινη με οτι συνεπειες εχει για τον κινητηρα μας.Μολις ελεγχονται και φευγουν τα ειδικα συνεργεια ξανατοποθετουν αυτα τα μηχανηματα και συνεχιζουν απο την αρχη να κλεβουν.Το γνωριζω αυτο προσωπικα γιατι εχω δουλεψει σε βενζιναδικο και ξερω πως ειναι πολυ ευκολο να κλεψεις.Με τις αποδειξεις αυτο το μετρο ειναι σιγουρο οτι 8α αποτυχει αφου ακομη και τωρα μολις πεις για αποδειξη σε στραβοκοιτανε. Γι αυτο το λογο προτεινω παρα πολυ βαρια προστιματα μεχρι και κλεισιμο του πρατηριου.Ο ελεγχος να ειναι συνεχης,καθε μηνα διαφορετικη μερα καθε φορα,και οι ελεγκτες να ειναι διαφορετικοι καθε φορα ωστε να μην λαδωνονται.Οι ελεγχοι να γινονται παρουσια της αστυνομιας,της ΣΔΟΕ και μολις παρατηρειται παραβαση να προβαινουν στην σφραγιση του πρατηριου και την συλληψη του ιδιοκτητη ωστε να οδηγηται στην δικαιωσυνη. Βεβαιος πρεπει να καθιερωθουν και ποινες αυστηρες για τους ελεκτες που λαδωνονται.Ευχαριστω πολυ.