• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστής' | 11 Μαΐου 2010, 05:29

    καλημέρα, Δεν είδαμε καμμία παράγραφο σχετικά με τις ποσότητες παράδοσης. Από την πλευρά του καταναλωτή το κυρίως πρόβλημα είναι οι "πειραγμένες αντλίες". Αλλά πληρώνεις και άλλα σου βάζουν στο ρεζερβουάρ. Πρέπει να ελέγχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα οι αντλίες των πρατηρίων. Πολύ σωστά το νομοσχέδιο προσπαθεί να μειώσει το λαθρεμπόρια γιά να υπερασπίσει τα συμφέροντα του κράτους. Δεν προβλέπει τίποτε γιά την προστασία του καταναλωτή (που ουσιαστικά είναι αυτός που πληρώνει τον φόρο). Πάλι έρμαιοι του κάθε πρατηριούχου θα είμαστε εάν και εφόσον είναι σωστές οι αντλίες του. Με αυτό το νομοσχέδιο η πολιτεία φροντίζει ώς συνήθως μόνο τον εαυτούλη της προσπαθώντας να διασφαλιστεί στο λαθρεμπόριο αλλά δεν προβλέπει τίποτε γιά τον πελάτη που σχεδόν καθημερινά εξαπατάτει απο πρατήρια καυσίμων. Σε παλαιότερη έρευνα του πολυτεχνείου είχε βρεθεί ότι το 85% των αντλιών είναι πειραγμένες αλλά βεβαίως το θέμα χάθηκε στην καθημερινότητα..... Οι άδειες μεταφοράς υγρών καυσίμων κατά τα λεγόμενα στοιχίζουν πάνω από 300-350.000 ευρώ ανά βιτυοφόρο. Δηλαδή΄οι ιδιοκτήτες βιτυοφόρων κάνουν απόσβεση της άδειας και της αξίας του οχήματος σε 15-20 χρόνια βάσει των τιμολογίων μεταφοράς που εκδίδουν. Επιτέλους προστατέψτε μας από την ασνυδοσία που υπάρχει παντού. Στη κατάσταση που έφτασε η χώρα είναι καθήκον της πολιτείας να προστατεύθεί ο πολίτης και όχι μόνο το κράτος