Σχετικό Υλικό

Κατεβάστε σε μορφή pdf την ΥΑ Κατηγορίες παραβάσεων του νόμου 3054/2002 (ΦΕΚ 230Α’) (3453), όρια προστίμου ανά κατηγορία και άλλα σχετικά ζητήματα. – Σφράγιση εγκαταστάσεων»

  • 12 Μαΐου 2010, 20:12 | Πετρος

    Οι απατεωνες ειναι γνωστοι στις αρχες,τοσα χρονια επαναλαμβανεται η ιστορια(πιανονται πεφτουν προστιμα τα ελαχιστοποιει καποιος γελοιος Νομαρχης και σε δυο μηνες το ιδιο βιολι).Αμεση προτεραιοτητα ο ελεγχος πρωτα απο ολα αυτων των γνωστων και μαλιστα στα βυτια κατα τη μεταφορα καυσιμου ή αν καλυπτεται νομικα και απο τεποζιτα ΙΧ δειγματοληπτικα.
    Σιγουρα ελευθερο ωραριο (μην κρυβομαστε καπιταλιστικη κοινωνια ειμαστε και επιπλεον θα δουλεψουν καποιοι ανθρωποι).

  • 11 Μαΐου 2010, 05:29 | Κωστής

    καλημέρα,
    Δεν είδαμε καμμία παράγραφο σχετικά με τις ποσότητες παράδοσης.
    Από την πλευρά του καταναλωτή το κυρίως πρόβλημα είναι οι «πειραγμένες αντλίες». Αλλά πληρώνεις και άλλα σου βάζουν στο ρεζερβουάρ.
    Πρέπει να ελέγχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα οι αντλίες των πρατηρίων.
    Πολύ σωστά το νομοσχέδιο προσπαθεί να μειώσει το λαθρεμπόρια γιά να υπερασπίσει τα συμφέροντα του κράτους. Δεν προβλέπει τίποτε γιά την προστασία του καταναλωτή (που ουσιαστικά είναι αυτός που πληρώνει τον φόρο). Πάλι έρμαιοι του κάθε πρατηριούχου θα είμαστε εάν και εφόσον είναι σωστές οι αντλίες του.
    Με αυτό το νομοσχέδιο η πολιτεία φροντίζει ώς συνήθως μόνο τον εαυτούλη της προσπαθώντας να διασφαλιστεί στο λαθρεμπόριο αλλά δεν προβλέπει τίποτε γιά τον πελάτη που σχεδόν καθημερινά εξαπατάτει απο πρατήρια καυσίμων.
    Σε παλαιότερη έρευνα του πολυτεχνείου είχε βρεθεί ότι το 85% των αντλιών είναι πειραγμένες αλλά βεβαίως το θέμα χάθηκε στην καθημερινότητα…..
    Οι άδειες μεταφοράς υγρών καυσίμων κατά τα λεγόμενα στοιχίζουν πάνω από 300-350.000 ευρώ ανά βιτυοφόρο. Δηλαδή΄οι ιδιοκτήτες βιτυοφόρων κάνουν απόσβεση της άδειας και της αξίας του οχήματος σε 15-20 χρόνια βάσει των τιμολογίων μεταφοράς που εκδίδουν.
    Επιτέλους προστατέψτε μας από την ασνυδοσία που υπάρχει παντού. Στη κατάσταση που έφτασε η χώρα είναι καθήκον της πολιτείας να προστατεύθεί ο πολίτης και όχι μόνο το κράτος

  • 11 Μαΐου 2010, 01:14 | Γεώργιος Νικόπουλος

    Το πρόστιμο για παράβαση του ωραρίου λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων δεν εξυπηρετεί ούτε τους πολίτες, ούτε τον ανταγωνισμό, ούτε τον τουρισμό.
    Σε μεγάλα τμήματα της επαρχίας θα είναι αδύνατος ο ανεφοδιασμός σε καύσιμα την νύκτα ακόμη και σε επείγοντα περιστατικά.
    Υπάρχουν περιοχές που πρέπει να δοθούν κίνητρα για την λειτουργία πρατηρίων υγρών καυσίμων. Υπάρχουν ορεινά χωριά που δεν μπορούν να επιβιώσουν με το πλησιέστερο πρατήριο σε 40χλμ δύσβατου δρόμου.

    Η εξαίρεση των αυτόματων μηχανημάτων πώλησης δεν ευνοεί την απασχόληση. Εξυπηρετεί μόνο τα πολυσύχναστα πρατήρια και τους εισαγωγείς των μηχανημάτων.
    Το ύψος του προστίμου 15000-20000 είναι υπερβολικό για το είδος της παράβασης που μπορεί να προκύψει και από μία έκτακτη ανάγκη.

    Τα ωράριο λειτουργίας και τα προγράμματα διανυκτερεύσεων ή τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα σε αστικές περιοχές.
    Σε αγροτικές, ορεινές και τουριστικές περιοχές επιβάλλεται η πλήρης απελευθέρωση του ωραρίου λειτουργίας, ακόμη και ο περιορισμός των απαιτούμενων προδιαγραφών και γραφειοκρατίας για την λειτουργία πρατηρίου υγρών καυσίμων.

    Σημείωση.
    Από την Βασιλίτσα, την Βάλια Κάλντα και τα γύρω χωριά το πλησιέστερο πρατήριο είναι έξω από τα Γρεβενά.
    Στην Χαλκιδική πέρυσι πολλοί ξένοι διανυκτέρευσαν στα αυτοκίνητά τους όταν είτε από αμέλεια είτε από κάποια έκτακτη καθυστέρηση δεν πρόλαβαν να ανεφοδιαστούν.