• ΑΡΘΡΟ 3 Στην παράγραφο 1 να προστεθούν οι υποπαράγραφοι (ι) και (κ) ως εξής: ι)Της Ελληνικής προστιθέμενης αξίας (ΕΠΑ) ως ποσοστού στο συνολικό κόστος της ΑΠΕ. κ) Οι συντελεστές βαρύτητας κάθε παραπάνω κριτηρίου (α) εως(ι), καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση, για αντικειμενική κρίση της ΡΑΕ. *ΣΧΟΛΙΑ Στόχος της "πράσινης ανάπτυξης" που επιδιώκει το παρόν νομοσχέδιο, δεν είναι η αθρόα εισαγωγή ΑΠΕ, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα, όπου στη καλύτερη περίπτωση των αιολικών , μόνο ο πύργος στήριξης της ανεμογεννήτριας είναι εγχώριας κατασκευής, με συνεισφορά στο συνολικό κόστος περίπου 5%. (Το υπόλοιπο 95% είναι είτε κατασκευής των Κάτω Χωρών όπως τα πτερύγια, είτε γεννήτριες Siemens κτλ). Επομένως η συμμετοχή της εγχώριας Βιομηχανίας και η δημιουργία θέσεων εργασίας, θα πρέπει να αποτελέσει βασικό κίνητρο με υψηλό συντελεστή βαρύτητας, ώστε οι ξένοι εισαγωγείς να αναγκασθούν είτε να δημιουργήσουν ντόπιες επενδύσεις, είτε να δώσουν έργο σε έλληνες υποκατασκευαστές. Άλλως, το παρόν νομοσχέδιο δεν θα διαφέρει από αυτό της "απόσυρσης αυτοκινήτων", αφού και τα δύο στοχεύουν μεν σε πράσινο περιβάλλον, αλλά εξυπηρετούν συμφέροντα και θέσεις εργασίας άλλων χωρών. Στην παράγραφο 6 του ίδιου άρθρου να τροποποιηθεί η δυνατότητα μεταβίβασης αδειών ως εξής: "Επιτρέπεται η δυνατότητα μιας (1) μεταβίβασης ανά νομικό πρόσωπο." *ΣΧΟΛΙΑ Έτσι θα αποτραπεί η σωρηδόν λήψη αδειών παραγωγής οι οποίες παραμένουν ανενεργές για να μεταπωληθούν προφανώς. Πρόκειται δηλαδή για ένα "καπάρωμα" της διαθέσιμης ελληνικής γης για ΑΠΕ ( βλ. λχ. στην εφημερίδα ΠΑΡΟΝ 13-12-2009 αιτήσεις αδειών παραγωγής μιας μόνο εταιρείας, ισχύος περίπου 1000 MW που η υλοποίησή τους απαιτεί περίπου 1 δις €).