• Σχόλιο του χρήστη 'Σ. Μ.' | 13 Μαΐου 2010, 13:08

    Δεν θα συνυπογράψω τον βαθιά καταγγελτικό λόγο, αφού οποιαδήποτε προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση δεν αξίζει κακής κριτικής, ωστόσο θα πρέπει να συμφωνήσω οτι από τι στιγμή που οι Δ/νσεις Εμπορίου και Συγκοινωνιών των Ν. Α. έχουν σημαντικό ρόλο στην αδειοδότηση και τον έλεγχο νοθείας και διακίνησης των καυσίμων, είναι σημαντικό να αναφέρονται στην ΥΑ. Διαφορετικά δεν προκύπτει σαφής αρμοδιότητα και συνεπώς μειώνεται η αξία των ελέγχων και μετέπειτα η εκπροσώπηση στα διοικητικά δικαστήρια. Επιπλέον επειδή θα βρεθούμε σε αδιέξοδο με αντικρουόμενους νόμους και ΥΑ θα πρέπει να διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα υπάρχοντα πρόστιμα. Θα επιβάλλονται αθροιστικά? Ειδικά με τον Ν.3668/08 (και την κατεφαρμογή του Α2-5900/08 Απόφαση του ΥΠΑΝ) υπάρχει και θέμα αντικρουόμενων διατάξεων. Ο Ν.3668/08 έχει πρόστιμα ανεξάρτητα ποσοστού νοθείας (και μάλιστα κατά τη στιγμή διαπίστωσης της παράβασης) ενώ η υπό διαβούλευση ΥΑ κλιμακωτά. Οι Ν.Α. εν τέλη ποιό από όλα θα εισηγούνται?