• Σχόλιο του χρήστη 'Χασιλίδης Παύλος' | 6 Ιουλίου 2010, 23:43

    Στην παράγραφο 1 του άρθρου 5 θα μπορούσε να προστεθεί παράγραφος ζ) με την εξής διατύπωση. "Εντός προθεσμίας ενος (1) έτους από την δημοσίευση του νόμου οι κατά τόπους Δασικές υπηρεσίες θα πρέπει να προχωρήσουν στην αξιολόγηση χρησιμότητας και περιβαλλοντικής συμβατότητας του δασικού οδικού δικτύου περιοχής ευθύνης τους και την κατά την κρίση τους διαβούλευση με χρήστες του δασικου δικτύου. Εν συνεχεία θα πρέπει να προχωρήσουν σε έκδοση δασικής απαγορευτικής διάταξης (Δ.Α.Δ.) σύμφωνα με τις διατάξεις του δασικού κώδικα και την λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την μόνιμη, περιοδική ή εποχική απαγόρευση πρόσβασης μηχανοκίνητων οχημάτων στα τμήματα του δασικού οδικού δικτύου, που από την αξιολόγηση προέκυψε ότι δεν εξυπηρετούν πάγιες και διαρκεις συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής, καθώς επίσης και αναγκών της γεωργίας ή της κτηνοτροφίας. Η μή έκδοση της προβλεπόνης από την παρούσα Δ.Α.Δ.εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας αποτελεί παράβαση καθηκοντος και διώκεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Δημοσιουπαλληλικού κώδικα. " Ο σκοπός της διάταξης είναι προφανής. Θα πρέπει να σταματήσει το "αλαλούμ" που γίνεται με την χρήση των δασικών δρόμων διότι: 1) Προκαλείται άσκοπη όχληση στην πανίδα εντός περιοχών Natura. 2) Επιβαρύνεται το Ελληνικό δημόσιο με εκατομμυρια ευρώ για την συντήρηση ετήσια, αμφίβολης χρησιμότητας δασικών δρόμων που καταστρέφονται κατά την διάρκεια του χειμώνα από την κίνηση παντός είδους τροχοφόρων. (Π.Χ. φορτηγά) 3)Προκαλείται άσκοπη διαβρωση εδαφών τόσο κατά μήκος όσο και κατάντι των δρόμων λόγω αλαγής στις απορροές. Ας σημειωθεί ότι σχεδόν σε όλες τις ευρωπαικές χώρες η πρόσβαση στο δασικό οδικό δίκτυο είναι ελεγχόμενη έως απαγορευμένη. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε εύκολα μεσω των αντίστοιχων υπουργείων.